Bezva diéta
Utorok 17. 2. 2009 | AUTOR: Libuše Čiháková | K rannej káve„Povesť vajíčok bola v posledných rokoch lživo očiernená, tvrdia britskí vedci z Univerzity v Surrey. Ľudia ich môžu konzumovať denne bez veľkého strachu, že u nich zvyšujú hladinu nebezpečného cholesterolu v krvi a ohrozujú zdravie. Podľa vedcov môžu temer všetci ľudia jesť toľko vajíčok, koľko chcú...“ Novinky.cz
Tak vidíte! Vajíčka neobsahujú zlý cholesterol, sú naopak veľmi zdravé a môžeme ich konzumovať
denne, a to v akomkoľvek množstve. Tak to je potešujúca správa. Pred rokmi, kedy som po liekoch
pribrala pätnásť kíl, sem pri každom obliekaní smutne pozerala do svojej skrine s oblečením „ako
pre bábiku“.
V tej dobe som tiež podstúpila liečbu v kúpeľoch a tam vo vírivkách vypočula bedovanie klimakterických žien. A predstavte si, že za všetky ich kilá naviac mohli „tie strašné“ hormóny! Nadarmo sa ale nehovorí, že kto nepochopí, musí si všetko prežiť. A tak som si to prežila aj ja. A pekne s úrokmi. Zase smutné pohľady do skrine, a zase boj s nadváhou. V duchu som sa bedujúcim kúpeľným pacientkám musela ospravedlniť. Pretože pobláznené hormóny sú vážne strašné.
Hlavne keď vieme ako na to. Opatrujte sa. L. Č.
Zdroj fotografií: Fotolia.com
Viete čo sa práve deje na módnej scéne? Pracujete v módnom, textilnom či odevnom priemysle? Pošlite nám svoje informácie a tipy na články. Vaše tipy sa dostanú nielen na slovenský web Moda.sk, ale aj na jeho českú mutáciu Moda.cz, ktorá už má za sebou 8 rokov skúseností! Píšte na moda@moda.sk.
Tip pre mladých módnych tvorcov.
Študujete alebo ste práve vyšli zo školy a baví vás navrhovať odevy, obuv alebo módne doplnky? Pošlite nám svoj profesionálny životopis, kresby a fotografie vašich modelov a radi vás predstavíme na stránkach Moda.sk našim čitateľom. Neváhajte a využite svoju šancu! Predstavíme vás našim čitateľom nielen v Slovenskej republike, ale aj v rámci našej českej mutácie Moda.cz v Čechách. Dostaňte sa s nami do sveta módy!






