Miesto kde keď vstúpite, vaše oči sa rozžiaria, hudba dotvorí tú správnu atmosféru a nálada
odniesť si aspoň jeden kúsok je neprekonateľná – jednoducho Bershka. Značka španielskej skupiny
Inditex s 15 ročnou históriou a dnes už 871 obchodmi v 62 krajinách sveta vám ponúkne štýlové kúsky
podľa posledných módnych trendov a zážitok z nakupovania.
Ak značku Bershka ešte nepoznáte, máte medzery v módnom vzdelaní! Je jednou zo značiek najväčšej
módnej skupiny na svete – Inditex a jej pomyselnými bratmi a sestrami sú značky ako Zara,
Pull&Bear, Massimo, Dutti, Stradivarius, Oysho, Zara Home nebo Uterqüe. Celkom má skupina
Inditex viac ako 100 spoločností pôsobiacich v textilnom dizajne, výrobe a distribúcii. Vďaka
úspechom, ktoré skupina má, je zakladateľ tohto textilného gigantu, Španiel Armancio Ortega,
najbohatším Európanom (údaje z roku 2012) – a štvrtým najbohatším mužom sveta, a to ešte pred
Bernardom Arnaultom, ktorý stojí za impériom LVMH (Louis Vuitton Bernard Arnault).
Bershka je značka určená pre mladých ľudí zaujímajúcich sa o módne trendy a žijúcich
aktívnym spoločenským životom. Je to moderná značka pre mladých, ktorí milujú dobrodružstvo,
zaujímajú sa o hudbu, sociálne siete a nové technológie. Aj napriek tejto charakteristike sú
zákazníkmi Bershky aj ďalšie vekové kategórie. Je to energická a svieža značka, ktorá svojou
ponukou priťahuje zákazníkov stále späť.
Bershka – jedna značka, tri línie!
Produktovú líniu značky Bershka tvoria tri sekcie: Bershka, BSK, & Men. Prvá, Bershka,
zahŕňa vychytávky a trendy, ktoré sú momentálne „in“. BSK je značka pre mladších ľudí a vždy
vychádza v ústrety záujmom a potrebám tým, že svoju kolekciu vytvára na základe ich vkusu v
hudbe, ich idolov, či ich speváckych a hereckých hviezd. Mužská sekcia & Men ponúka bežné
športové a módne oblečenie zároveň. Ponúka tiež široký výber topánok a doplnkov, od
náhrdelníkov, šatiek až po kabelky. Potešujúce je, že je cenovo dostupná naozaj každému.
História značky Bershka je krátka, ale úspešná!
Prvý obchod Bershka bol otvorený v roku 1998 s cieľom osloviť mladých ľudí. Kvôli tejto cieľovej
skupine je jednou z priorít značky zostať flexibilnou a reagovať na stále sa meniace trendy
rýchlejšie než konkurencia. Modely pre každú sezónu vyvíja výhradne dizajnérsky tým značky a to
tak, aby sa modely čo najrýchlejšie dostali k mladým zákazníkom. Každý rok tak 60-členný tým
módnych odborníkov dostane medzi mladých viac ako 4000 rôznych módnych výrobkov. To rozhodne
nezaváňa módnou nudou!
Každý rok otvára značka Bershka nové obchody v rôznych miestach sveta a otvorenia
vo veľkých mestách sú sprevádzané koncertmi alebo vystúpeniami DJ-ských hviezd. Personál je
oblečený v outfitoch z aktuálnej kolekcie čím dokonale prezentuje značku. Bershka si tiež
zakladá na dizajne, nábytku a usporiadaní kolekcií, tak aby všetko spolu ladilo ako jeden
celok. Predstavuje moderný spôsob života a imidž mnohých mladých ľudí. Navštívte najbližšiu
predajňu Bershka vo vašom okolí a presvedčte sa sami.
Zdroj informácií: Bershka.com, Inditex.com,
Zdroj obrázkov: Bershka.com