Bershka – mladá módna značka, ktorá dokáže držať krok s mladými!

Miesto kde keď vstúpite, vaše oči sa rozžiaria, hudba dotvorí tú správnu atmosféru a nálada
odniesť si aspoň jeden kúsok je neprekonateľná – jednoducho Bershka. Značka španielskej skupiny
Inditex s 15 ročnou históriou a dnes už 871 obchodmi v 62 krajinách sveta vám ponúkne štýlové kúsky
podľa posledných módnych trendov a zážitok z nakupovania.

Ak značku Bershka ešte nepoznáte, máte medzery v módnom vzdelaní! Je jednou zo značiek najväčšej
módnej skupiny na svete – Inditex a jej pomyselnými bratmi a sestrami sú značky ako Zara,
Pull&Bear, Massimo, Dutti, Stradivarius, Oysho, Zara Home nebo Uterqüe. Celkom má skupina
Inditex viac ako 100 spoločností pôsobiacich v textilnom dizajne, výrobe a distribúcii. Vďaka
úspechom, ktoré skupina má, je zakladateľ tohto textilného gigantu, Španiel Armancio Ortega,
najbohatším Európanom (údaje z roku 2012) – a štvrtým najbohatším mužom sveta, a to ešte pred
Bernardom Arnaultom, ktorý stojí za impériom LVMH (Louis Vuitton Bernard Arnault).

Bershka je značka pre mladých ktorí milujú dobrodružstvo hudbu sociálne siete a moderné technolgie

Bershka je značka pre mladých, ktorí milujú dobrodružstvo, hudbu, sociálne siete a moderné technológie.

Bershka je značka určená pre mladých ľudí zaujímajúcich sa o módne trendy a žijúcich
aktívnym spoločenským životom. Je to moderná značka pre mladých, ktorí milujú dobrodružstvo,
zaujímajú sa o hudbu, sociálne siete a nové technológie. Aj napriek tejto charakteristike sú
zákazníkmi Bershky aj ďalšie vekové kategórie. Je to energická a svieža značka, ktorá svojou
ponukou priťahuje zákazníkov stále späť.

Ukážky z kampane Bershka  SS 2013

Ukážky z kampane Bershka – SS 2013.

Bershka – jedna značka, tri línie!

Produktovú líniu značky Bershka tvoria tri sekcie: Bershka, BSK, & Men. Prvá, Bershka,
zahŕňa vychytávky a trendy, ktoré sú momentálne „in“. BSK je značka pre mladších ľudí a vždy
vychádza v ústrety záujmom a potrebám tým, že svoju kolekciu vytvára na základe ich vkusu v
hudbe, ich idolov, či ich speváckych a hereckých hviezd. Mužská sekcia & Men ponúka bežné
športové a módne oblečenie zároveň. Ponúka tiež široký výber topánok a doplnkov, od
náhrdelníkov, šatiek až po kabelky. Potešujúce je, že je cenovo dostupná naozaj každému.

Základná produktová línia Bershka je určená pre ženy a zameriava sa na aktuálne mdne trendy vrátane džínsovej mdy večerne mdy aj oblečenia pre voľný čas Na obrázku je ukážka z kolekcie jarleto 2013 v mdnom čiernobielom vzorkovanom dizajne

Základná produktová línia Bershka je určená pre ženy a zameriava sa na aktuálne módne trendy, vrátane džínsovej módy, večerne módy aj oblečenia pre voľný čas. Na obrázku je ukážka z kolekcie jar/leto 2013 v módnom čierno-bielom vzorkovanom dizajne.

Produktová línia BSK je subznačkou pre mladé ženy a dievčatá ktorá ich dokáže obliecť v štýle ich záujmov a idolov Rokové hviezdy sa na jar 2013 chystajú obliecť do smaragdovej zelenej a preto ani BSK na túto farbu nezabudlo

Produktová línia BSK je subznačkou pre mladé ženy a dievčatá, ktorá ich dokáže obliecť v štýle ich záujmov a idolov. Rokové hviezdy sa na jar 2013 chystajú obliecť do smaragdovej zelenej – a preto ani BSK na túto farbu nezabudlo.

Produktová línia  Men je časť kolekcie Bershka určená pre mladých mužov Okrem oblečenia obsahuje obuv tašky pre mužov aj alšie pánske mdne doplnky Ukážka oblečenia je z kolekcie jarleto 2013

Produktová línia & Men je časť kolekcie Bershka určená pre mladých mužov. Okrem oblečenia obsahuje obuv, tašky pre mužov aj ďalšie pánske módne doplnky. Ukážka oblečenia je z kolekcie jar/leto 2013.

História značky Bershka je krátka, ale úspešná!

Prvý obchod Bershka bol otvorený v roku 1998 s cieľom osloviť mladých ľudí. Kvôli tejto cieľovej
skupine je jednou z priorít značky zostať flexibilnou a reagovať na stále sa meniace trendy
rýchlejšie než konkurencia. Modely pre každú sezónu vyvíja výhradne dizajnérsky tým značky a to
tak, aby sa modely čo najrýchlejšie dostali k mladým zákazníkom. Každý rok tak 60-členný tým
módnych odborníkov dostane medzi mladých viac ako 4000 rôznych módnych výrobkov. To rozhodne
nezaváňa módnou nudou!

Každý rok otvára značka Bershka nové obchody v rôznych miestach sveta a otvorenia
vo veľkých mestách sú sprevádzané koncertmi alebo vystúpeniami DJ-ských hviezd. Personál je
oblečený v outfitoch z aktuálnej kolekcie čím dokonale prezentuje značku. Bershka si tiež
zakladá na dizajne, nábytku a usporiadaní kolekcií, tak aby všetko spolu ladilo ako jeden
celok. Predstavuje moderný spôsob života a imidž mnohých mladých ľudí. Navštívte najbližšiu
predajňu Bershka vo vašom okolí a presvedčte sa sami.

Zdroj informácií: Bershka.com, Inditex.com,

Zdroj obrázkov: Bershka.com

Newsletter

Prihláste sa na odber noviniek