Cesta ku kráse je hra: Dior so svojou kozmetikou hrá populárne retro hry Tetris, Pacman a Pong!

Tetris, Pacman a Pong – dnes už retro počítačové hry, aj keď stále neuveriteľne populárne vďaka
svojej jednoduchosti, teraz využil vo svojej propagácii na nové kozmetické výrobky Christian Dior.
Z retro hier vytvoril Dior pôsobivú modernú kampaň, aj keď dalo sa podľa mňa urobiť viac!

Zaujať zákazníkov nie je ľahké. Očné tiene sú proste vždy len očné tiene, rúž je vždy len rúž a
s prevratnými inováciami sa ani tým najznámejším značkám nepodarí prísť každú sezónu. A tak svoju
rolu dostáva marketing. Tentoraz pre Dior dosť netradičný, ale uznávame, minimálne vizuálne veľmi
vydarený.

Nápad zahrať si Tetris s očnými tieňmi, premeniť rúž na hladného Pacmana či si hrať Pong opäť s
očnými tieňmi je pekné, ale nedokončené do konca. Siaham po svojom iPhonu a skúšam na Apps nájsť
tieto hry v prevedení Dior kampane – a nič! Zisťujem, že ide o obyčajné video. Pekné, ale úplne
neinteraktívne. Preto, síce sa Dioru možno povedie urobiť z videa viral (poznámka: virálny
marketing – šokujúce alebo vtipné video, fotka alebo aplikácia, vytvorená pre reklamné účely, ktoré
si ľudia medzi sebou šíria vďaka ich obsahu sami a firma tak ušetrí na marketingových výdavkoch),
ale v dnešnej dobe chytrých telefónov a tabletov by som čakala skutočne viac!

Určite si ale video nenechajte ujsť a pozrite sa na neho až dokonca. Najvydarenejšie je práve
finálny „plošinovka“, v ktorej chodíte, skáčete zbierate, prechádzate do nových levelov, až sa z
vás stane elegantná dáma Dior.

VIDEO: Retro počítačové hry v modernej kampani na dekoratívnu kozmetiku Dior

Zdroj videa: Christian Dior, Youtube.com

Newsletter

Prihláste sa na odber noviniek