Lindex a Missoni pomôžu bojovať proti rakovine prsníka šperkom

Módne spoločnosti Lindex a Missoni zintenzívňujú finančnú podporu venovanú výskumu rakoviny prsníka. Na trh uvádzajú ružový náramok, z ktorého predajnej ceny poputuje na výskum tejto choroby celých päťdesiat percent.

Svetoznáma talianska značka Missoni sa spojila s európskym módnym reťazcom Lindex, aby podporila výskum rakoviny prsníka. Táto spolupráca vyústila v jedinečnú dizajnovú kolekciu, z ktorej predaja bude desať percent venované boju s rakovinou prsníka.

Viac čítajte v článku o oblečení zo spoločnej kolekcie Lindex a Missoni

Spoločne s kolekciou bude na trh uvedený aj unikátny ružový náramok. Päťdesiat percent z jeho predajnej ceny je určené podpore výskumu rakoviny prsníka.

„Tieto moderné designové náramky s názvom Missoni Lindex Pink Bracelet sú vyhotovené z pravej kože a symbolizujú dve ružové stužky. Ich jemné a elegantné spracovanie prináša pocit ženskosti, ktorý pristane všetkým generáciám,“ hovorí Lea Rytz Goldman, riaditeľka dizajnu a nákupu spoločnosti Lindex.

„Naša spolupráca so spoločnosťou Lindex nám dáva neopakovateľnú príležitosť ponúknuť každej žene dostupný dizajn. K tomu tiež prispievame k osvete o rakovine prsníka a budujeme povedomie o tejto chorobe. V spoločnosti Missoni tvoria 95 % zamestnancov ženy a rakovina prsníka sa nejakýmspôsobom dotkla mnohých ľudí v mojom okolí. Preto je pre nás výskum tejto choroby tak dôležitý,“ dodáva Angela Missoni.

Ružový náramok tvorí súčasť kolekcie šperkov Lindex-Missoni, ktorá bude na slovenský trh uvedená 25. septembra 2012. Bude dostupný celkovo v troch rôznych farbách. Kolekcia okrem iného zahŕňa náhrdelníky a náušnice. Ružový náramok sa v predajniach objaví 1. októbra. Tento mesiac sa nesie v znamení boja proti rakovine prsníka a uvedenie náramku na slovenský trh je tým najlepším spôsobom, ako oficiálne začať kampaň Pink Ribbon.

O značke Lindex

Lindex patrí so 450 predajňami v 14 krajinách medzi vedúce európske módne reťazce. Naším poslaním je ponúkať dostupnú, ale inšpiratívnu módu. Obchodný koncept značky Lindex sa prostredníctvom dámskeho a detského oblečenia a dámskeho spodného prádla zameriava na ženy so záujmom o módne trendy. Lindex je súčasťou fínskeho konglomerátu Stockmann. Na Slovensku nájdete predajne Lindex v Bratislave, v Nitre a v Trenčíne.

Zdroj obrázkov: Lindex x Missoni

Newsletter

Prihláste sa na odber noviniek