Módne kampane

Nová reklamná kampaň Louis Vuitton predstaví čaro cestovania
Yveta Štrková 17 / 03 / 2014

Nová reklamná kampaň Louis Vuitton predstaví čaro cestovania

Cesta je cieľ – dôjsť na miesto nie je tak dôležité ako ísť. Nová reklamná kampaň značky Louis Vuitton čerpá z originálnej myšlienky „ducha cestovania“, ktorú rozpracováva pre ďalšiu generáciu. Kúzlo neznámeho, adrenalín z objavovania, zázrak nového – to všetko nájdeme v cykle nádherných fotografií, ktoré v Južnej Afrike nafotil Peter Lindbergh. Styling bol v réžii Carine Roitfeld a hviezdami kampane sú modelky Karen Elson a Edie Campbell.

Reklamná kampaň Louis Vuitton pre sezónu jar / leto 2013 reprodukuje skvostnú atmosféru módnej prehliadky!
Yveta Štrková / Redakcia 21 / 03 / 2013

Reklamná kampaň Louis Vuitton pre sezónu jar / leto 2013 reprodukuje skvostnú atmosféru módnej prehliadky!

Tiež kampaň Louis Vuitton pre sezónu jar / leto 2013 ide v stopách predchádzajúcich kampaní v tom ohľade, že - s obrovskou starostlivosťou venovanou detailu - reprodukuje atmosféru módnej prehliadky. V tomto duchu vznikli aj kulisy pre reklamné zábery - žltobiely šachovnicový vzor odkazujúci na tradičnú kocku Damier. Vytvoril je francúzsky konceptuálny umelec Daniel Buren, s ktorým umelecký riaditeľ značky Louis Vuitton Marc Jacobs spolupracoval aj na produkcii módnej prehliadky.

Taťána Kuchařová opäť fotila pre CCC Obuv – tentoraz v Gaudího Barcelone!
Valérie Jankovská / Redakcia 17 / 01 / 2013

Taťána Kuchařová opäť fotila pre CCC Obuv – tentoraz v Gaudího Barcelone!

Topmodelka a Miss World 2006 Taťána Kuchařová sa v aktuálnej sezóne opäť predstaví ako tvár značky CCC Obuv, pre ktorú nafotila novú kampaň pre jarnú kolekciu 2013. Fotky vznikali v slnečnej Barcelone a o tom, že dopadli skvele, sa nedá pochybovať. Táňa na nich vyzerá zvodne ako nikdy pred tým.

Jednoduchosť, detail a objavenie novej elegancie: to je módna kolekcia a reklamná kampaň pánskeho oblečenia Prada na jar a leto 2013
René Bystrický 11 / 01 / 2013

Jednoduchosť, detail a objavenie novej elegancie: to je módna kolekcia a reklamná kampaň pánskeho oblečenia Prada na jar a leto 2013

Štyri známi muži - dvaja z nich kultové hviezdy a dva novo vychádzajúce hviezdy - predstavujú individuálne osobnosti pre štýl reklamnej kampane Prada pánskeho oblečenia v sezóne jar a leto 2013: Dane DeHaan (Chronicle a Place Beyond the Pines), Benicio Del Toro (Traffic, Obvyklí podozriví), Harvey Keitel (Taxi Driver, Reservoir Dogs) a Aaron Taylor-Johnson (Savages & Anna Karenina). Rovnako ako samotná kolekcia, sú aj oni zosobnením novej elegancie objavené v jednoduchosti a detaile.

Beckhamov desaťročný syn Romeo začal kariéru modela – a to hneď u Burberry!
Yveta Štrková 18 / 12 / 2012

Beckhamov desaťročný syn Romeo začal kariéru modela – a to hneď u Burberry!

Romeo Beckham, syn slávneho futbalistu Davida Beckhama a Victorie Beckham, módnej návrhárky a bývalej Spice Girl, má našliapnuté na veľkú kariéru. Už teraz v desiatich rokoch je hviezdou jarnej kampane prestížnej značky Burberry. Romeo nafotil zábery propagujúce kolekciu Burberry pre jar a leto 2013.

Skvelá jarná Louis Vuitton kolekcia má už tiež svoju kampaň: nafotil ju slávny Steven Meisel!
Valérie Jankovská / Redakcia 18 / 12 / 2012

Skvelá jarná Louis Vuitton kolekcia má už tiež svoju kampaň: nafotil ju slávny Steven Meisel!

Reklamná kampaň Louis Vuitton pre sezónu jar / leto 2013 ide v stopách predchádzajúcich kampaní a s obrovskou starostlivosťou venovanou detailu reprodukuje atmosféru módnej prehliadky. V tomto duchu vznikli aj kulisy pre reklamné zábery – žltobiely šachovnicový vzor odkazujúci na tradičnú kocku Damier. Vytvoril je francúzsky konceptuálny umelec Daniel Buren, s ktorým umelecký riaditeľ značky Louis Vuitton Marc Jacobs spolupracoval aj na produkcii módnej prehliadky.

Image kampaň módnej značky s.Oliver pre sezónu jeseň a zima 2012/2013 našla inšpiráciu v Berlíne
Yveta Štrková / Redakcia 19 / 09 / 2012

Image kampaň módnej značky s.Oliver pre sezónu jeseň a zima 2012/2013 našla inšpiráciu v Berlíne

K dokonalému predstaveniu každej novej „fashion“ kolekcie je okrem profesionálneho tímu a technického zázemia veľmi dôležité prostredie, v ktorom celá kampaň vzniká, teda natáča sa a fotí. Módna a lifestylová značka s.Oliver si pre stvárnenie nových kolekcií z obdobia jeseň/zima 2012/2013 vybrala čaro hlavného mesta Nemecka. Lebo Berlín je podľa tvorcov kampane mestom, ktoré sa neustále premieňa, prekvapuje, vzbudzuje túžby a láka k návšteve ľudí z celého sveta.