Módne značky zažívajú „mediálnu revolúciu“ – chytrí vedia, že inzerovať na internete je výhodné!

Módny priemysel je stále diskutovanejšou oblasťou. Jeho pôsobnosť v mediálnej oblasti stále
stúpa a odborníci hovoria dokonca o akejsi „mediálnej revolúcii“. „Ešte pred piatimi rokmi sa v
módnom priemysle neuvažovalo o tom, aká dôležitá je jeho účasť v médiách a ako to ovplyvní pozíciu
značky na trhu“, tvrdí Steve Stoute, výkonný riaditeľ jednej z významných spoločností s názvom
Carols.

Prieskumy dokazujú, že zákazníci mladých vekových generácií stále častejšie vyhľadávajú
informácie o móde a tiež ju nakupujú cez internet. Prečo aj nie? Ide o najpohodlnejší spôsob
nakupovania přímo z tepla domova. Možnosti internetu sú obrovské, zákazníci tu majú rovnaké
možnosti ako v butikoch, vynímajúc si oblečenie priamo vyskúšať. Internetové prostredie ale
zaišťuje omnoho väčší prehľad o produktoch.

Poznáme všetky online možnosti, ktoré z vašej firmy urobia jednotku!

Kontaktujte našich špecialistov:
marketing@moda.sk

Nie je divu, že módne značky prezentujú svoje výrobky na najnavštevovanejších serveroch ako je
Youtube, MySpace, v poslednej dobe aj stále známejší Facebook. Táto pomerne nová marketingová
stratégia propagácie pomocou sociálnych sietí láme rekordy. Zákazníci sú otvorení novým možnostiam,
ktoré internetové nakupovanie bezpochyby prináša. Štatistiky dokazujú, že módny priemysel je jedným
z najobľúbenejších odvetví, ktoré sa tu presadzujú. A to z toho dôvodu, že módu si všíma temer
každý. Možnosti reklamy v internetovom prostredí ale nevyužívajú len módne značky samy o sebe, ale
aj prostredníctvom celebrít – mnoho z nich sa s každou sezónou alebo novým výrobkom stáva mediálnou
tvárou.

Chcete poradiť s tým, ako svoj módny tovar alebo služby účinne propagovať cez internet?

Kontaktujte našich špecialistov:
marketing@moda.cz

Napríklad na Facebook.com majú svoju osobnú stránku stovky celebrít zo všetkých možných
oblastí. Mariah Carrey tu už prezentovala nový parfém, ktorý vďaka návštevnosti a previazanosti
dosiahol obrovský predaj. Podobnú propagáciu chystajú aj ďalšie značky a záujmu o internetové
prostredie stále pribúda. Mnoho internetových stránok je naviac tak šikovne vytvorených, že sa ani
ako bežný užívateľ nemusíte príliš snažiť, aby ste na podobnú reklamu „natrafili“. To, že sú módne
výrobky vidieť, spôsobuje ich propagácia, omnoho väčšia, než by tomu bolo bez internetu.

Potrebujete naplánovať efektívnu reklamnú kampaň?

Kontaktujte našich špecialistov:
marketing@moda.cz

Čo sa týka samotných módnych značiek, ak ešte dnes existuje niektorá, ktorá nemá svoje vlastné
internetové stránky, asi o nej ani nebudeme vedieť. Do plošnej reklamy by musela investovať
desiatky miliónov, aby sa o nej dozvedelo aspoň pár stoviek tisíc zákazníkov. Vďaka internetu je to
omnoho ľahšie. Ceny internetovej reklamy síce stále úmerne stúpajú, ale sú stále omnoho nižšie než
iné druhy účinnej reklamnej propagácie.

Mnohé svetové značky chápu boom internetovej reklamy ako nevyhnutnú súčasť podnikania.
Internetoví špecialisti tak majú uplatnenie a značky začínajú rozbiehať konkurenčný boj, ktorý nemá
zľutovanie. Čím rozsiahlejšia internetová reklama, tým lepšie. V zmesi reklám sa zrejme spokojnosť
uživateľov zvyšovať nebude, čo ale stále zostáva výhodou, mnohé módne spoločnosti si zachovávajú
prístup k zákazníkom – teda služby, ktoré ponúkajú, sú stále kvalitnejšie. Typickým príkladom je
možnosť reklamácie tovaru s dlhšími termínmi, než je štandardný, dodanie tovaru rýchlejšie, než
ponúkajú ostatní, možnosti registrácie s výhodami, z ktorých plynú napríklad zľavy apod.



Dobrá propagácia, to je hlavne dobrý nápad. Máme ich spústy!

Kontaktujte našich špecialistov:
marketing@moda.cz

Niektoré módne značky si zachovávajú mieru únosnosti, alebo lepšie povedané, snažia sa
zákazníkov reklamou príliš neobťažovať a zároveň na nich pôsobiť efektívne. Podľa prieskumov sú to
napríklad L`Oréal, Lancome alebo Gillette. Zdá sa, že konkurenčný boj, ktorý je už pomaly v plnom
prúde, zasahuje aj do súkromia zákazníkov. Mnohé internetové reklamy neberú ohľad na to, ako ich
zákazník vníma. Ak víťazí stratégia, ktorá hovorí, že najdôležitejšie je sa presadiť akýmkoľvek
spôsobom, je pravdepodobné, že podobná reklama bude mať negatívny účinok. To, ako sa situácia
vyvinie, zatiaľ žiadne predbežné štúdie nepotvrdili. Čo je ale isté, je fakt, že aj bežní
užívatelia budú skôr či neskôr zahltení internetovou reklamou, o ktorú ani nemusia mať záujem.
Preto už dnes „chytrí marketéri“ propagujú svoj tovar tam, kde užívatelia tieto informace
vyhľadávajú – teda na špecializovaných módnych serveroch.

Vieme, kde je pre vás vhodné inzerovať!

Kontaktujte našich špecialistov:
marketing@moda.cz

Zdroj fotografií: Fotolia.com

Newsletter

Prihláste sa na odber noviniek