Rihanna upísala dušu značke PUMA!

PUMA a svetová popová ikona Rihanna spolu uzavreli mnohoročné partnerstvo. V platnosť vstupuje v januári 2015. Rihanna je novou globálnou veľvyslankyňou značky.

Speváčka Rihanna sa od januára 2015 stane globálnou veľvyslankyňou značky PUMA pre dámsku športovú kolekciu a zaujme tiež pozíciu kreatívnej riaditeľky týchto kolekcií pre ženy, v ktorých sa bude do kolekcií PUMY prinášať svoj jedinečný zmysel pre štýl a inovatívny prístup. Rihanna stelesňuje v bežnom živote i na javisku všetko, čo je pre PUMU kľúčové – nezdolnú odvahu aj kreatívnu silu, čo z nej robí perfektnú reprezentantku práve značky PUMA.
Speváčka Rihanna sa od januára 2015 stane globálnou veľvyslankyňou značky PUMA

Speváčka Rihanna sa od januára 2015 stane globálnou veľvyslankyňou značky PUMA pre dámsku športovú kolekciu

V rámci partnerstva bude Rihanna tvárou dámskej kolekcie v kategórii Training. Fanúšikovia už iste tušia, že spoločná kolekcia Rihanny a PUMY bude svieža, s jasným pohľadom do budúcnosti. Ich netradičný prístup k športu, fitness aj životnému štýlu zlúči osobnosť Rihanny, lásku k športu, odvahu a štýl do stále sa rozširujúceho segmentu obuvi a oblečenia. Rihanna je zvyknutá formovať aktuálne trendy v oblasti krásy, módy aj životného štýlu a s podporou PUMY prenesie svoj osobný postoj a kreativitu do sveta športu.

Rihanna sa stala kreatívnou riaditeľkou PUMA v kategórii dámskej kolekcie Training

PUMA a svetová popová ikona Rihanna
PUMA a svetová popová ikona Rihanna spolu uzavreli mnohoročné partnerstvo.

Rihanna tiež získava pozíciu kreatívnej riaditeľky firmy PUMA v tejto produktovej kategórii. Bude mať priamy vplyv na kolekcie od roku 2015 a bude spolupracovať s interným tímom pre tvorbu produktov. Kolekcie budú navrhované s cieľom podporiť ženy nielen pri športe a inšpirovať ich k sebadôvere a láske k ich telu. To je totiž presne to, prečo je Rihanna známa a obdivovaná. Rihanna bude taktiež pracovať na dizajne klasických kolekcií PUMA a rozširovať portfólio značky o nové produkty a štýly.

„Je skvelé nájsť značku, ktorá oslavuje silu a individualitu. Nenapadá ma žiadny lepší partner, s ktorým by som chcela spolupracovať ako kreatívna riaditeľka. Už sa nemôžem dočkať, čo spoločne s pumou vytvoríme,“ komentovala Rihanna nové partnerstvo.

Rihanna bude hrať hlavnú úlohu v brand kampani PUMY s názvom Forever Faster, spoločne s množstvom svetových hviezd PUMY z oblasti športu ako napr. Usainom Boltom alebo Sergio Agüero. PUMA s Rihannou v rámci kampaní tiež zapojí fanúšikov po celom svete, chystajú sa zákaznícke a retailové akcie, tréningový a fitness obsah pre sociálne médiá a produktové programy.

Bjorn Gulden, CEO PUMA, dodal: „Zmluva s Rihannou je pre PUMU báječným krokom. Jej svetový ohlas, charizma, osobnosť a ambície z nej robia skvelú ambasádorku našej značky. Perfektne sa hodí k hodnotám, ktoré PUMA vyznáva: byť sebavedomý, statočný, odhodlaný a veselý. Máme veľmi silné portfólio v oblasti futbalu, behu a motošportu, a preto pre nás bolo naozaj dôležité získať inšpiratívneho partnera pre oblasť športových produktov pre ženy. Rihanna bola prirodzenou voľbou. Sme nadšení, že ju môžeme mať za partnera, a tešíme sa na to, čo nás spoločne čaká.“

Adam Petrick, Global Brand & Marketing Director PUMA, povedal: „Rihanna dáva svojmu publiku po celom svete radosť, ale tiež plameň energie a úžas. PUMA ju obdivuje nielen pre jej inštinkt vytvárať jednu novú vec za druhou, ale ešte viac pre to, že je stredobodom trendov a noviniek v móde, štýle, hudbe a čoskoro tiež v športe. Nemôžeme sa dočkať, až podporíme vďaka Rihanne všetky ženy na svete, pretože práve ona demonštruje lásku k telu a odhodlanie, práve ona je presným vyjadrením konceptu PUMA Woman.“

O spoločnosti PUMA

PUMA je jednou z popredných svetových športových spoločností, ktorá navrhuje, vyvíja, predáva a propaguje obuv, odevy a doplnky. Za viac ako 65 rokov existencie sa PUME podarilo vytvoriť tradíciu výroby a dizajnu rýchlych výrobkov pre tie najrýchlejšie športovcov na planéte. PUMA ponúka lifestylové produkty inšpirované športom s dôrazom na výkon v takých kategóriách, ako je futbal, beh, fitness, golf a motošport. Vďaka radu vzrušujúcich spoluprác s renomovanými návrhárskymi značkami, ako je Alexander McQueen a Mihara Yasuhiro, prináša inovatívny a trendy dizajn do športového sveta. Skupina PUMA vlastní značky PUMA, Cobra Golf, Tretorn, Dobotex a Brandon. Spoločnosť PUMA dodáva svoje výrobky do viac ako 120 štátov, zamestnáva celosvetovo viac ako 10 000 ľudí a má ústredie v nemeckom Herzogenaurachu.

Zdroj obrázkov: PUMA

Newsletter

Prihláste sa na odber noviniek