Značka Desigual – oblečenie, ktoré vie navodiť emócie!

28 / 11 / 2011

Sú značky, ktoré vám k srdcu prirastú viac ako iné. Zvyčajne sú to tie, ktoré majú srdce. A to má aj španielska značka Desigual. Nielenže to o sebe sama tvrdí, ale akonáhle raz uvidíte jej kolekcie, prepadnete desigual vášni. A to i v prípade, že už nie ste cieľovou skupinou. Značka Desigual je predovšetkým značkou pre mladých!

Najcennejším kľúčom k úspechu je pre Desigual rafinovaná kombinácia zábavy, sviežosti, modernosti a rebelantstva spolu so zmyslom pre humor. A práve také modely značky Desigual sú. V kolekciách sa miešajú rôzne výtvarné techniky – od patchwork až po graffity. Tieto rádoby nesúrodé štýly potom dohromady tvoria unikátne kompozície vzorov oblečenia i módnych doplnkov.

História značky Desigual sa datuje späť až k roku 1984, kedy sa Thomas Mayer, vtedy čerstvo dvadsaťročný, rozhodol vytvoriť sériu odevov, ktorá sa odkloní od klasického konzervativizmu a naopak vytvorí ideu nekonvenčnej módy pre mladých. Jeho cieľom bolo vytvoriť takú módu, ktorá by bola veselá, nevšedná a za priaznivé ceny. Prvým sloganom spoločnosti bolo motto „Desigual sa odlišuje“ a svojho hesla sa spoločnosť drží pri príprave každej novej kolekcie už viac ako 20 rokov.

Značka Desigual je v Španielsku, z ktorého pochádza, niečo ako „domáci favorit“ a patrí medzi najprestížnejšie v krajine. Oblečenie je obľúbené predovšetkým medzi mladšími ľuďmi a to vďaka zaujímavým farebným variáciám, nevšednosti a hravosti.

Iba dvadsaťročný Thomas Mayer v roku 1984 zakladá značku Desigual

Značka ponúka široký sortiment dámskej konfekcie aj oblečenie pre mužov a oblečenie pre deti. V pravidelne predstavovaných kolekciách dnes nechýba ani spodná bielizeň či kabelky. (Odkazy na články, ktoré sú súčasťou seriálu.) Značka Desigual tvorí svoju úchvatnú produkciu v španielskej Barcelone, Flagship Store Desigual nájdete ale v Madride. Úspešné Desigual módne kolekcie predáva dnes viac ako 7000 multibrandových shopov po celom svete, 200 Desigual Brand Shops a 1700 ďalších obchodných partnerov.

Keď v roku 1984 prišiel Thomas Meyer s nápadom na vytvorenie novej značky propagujúcej nekonvenčné mladistvé oblečenie za prijateľné ceny, zrejme netušil, aký šikovný krok vlastne urobil. Meyer, pôvodom zo Švajčiarska, avšak tvoriaci práve v Španielsku, našiel pomyselnú dieru na trhu a prišiel s niečím, čo u vtedajšej verejnosti vyvolalo módny boom.

Zdroj obrázkov: Desigual