null

Image kampaň módnej značky s.Oliver pre sezónu jeseň a zima 2012/2013 našla inšpiráciu v Berlíne

Streda 19. 9. 2012 | AUTOR: Yveta Štrková / Redakcia  | Módne kampane

K dokonalému predstaveniu každej novej „fashion“ kolekcie je okrem profesionálneho tímu a technického zázemia veľmi dôležité prostredie, v ktorom celá kampaň vzniká, teda natáča sa a fotí. Módna a lifestylová značka s.Oliver si pre stvárnenie nových kolekcií z obdobia jeseň/zima 2012/2013 vybrala čaro hlavného mesta Nemecka. Lebo Berlín je podľa tvorcov kampane mestom, ktoré sa neustále premieňa, prekvapuje, vzbudzuje túžby a láka k návšteve ľudí z celého sveta.

Pravidelné e-maily s informáciami o zľavách,
súťažiach, módnych trendoch a akciách.
Vlož svoj e-mail a získaj mnoho výhod!
Súhlasím s pravidlamiOdoslať >>
Pulzujúca metropola Berlína so starými továrenskými halami a jedinečnými mestskými loftami a klubmi sa stala dokonalým zákulisím pre nafotenie nového jesenného a zimného looku kolekcie značky s.Oliver. Rôznorodé lokality a nálady boli využité na zachytenie individuality a autenticity čiastkových produktových segmentov s.Oliver Casual, QS by s.Oliver a SELECTION by s.Oliver.


Produktový rad s.Oliver Casual, tradičná mestská móda športovo elegantného štýlu, bola predstavená v prírodnom duchu, móda je priateľská, emocionálna s nádychom hrejivého „vintage“ štýlu. Hlavné motívy tejto kolekcie zachytil slovinský fotograf Tomo Brejc v priestoroch trendy umeleckého loftu, tzv. „Klappert“. Jedná sa totiž o perfektný priestor k navodeniu jedinečných interiérových i exteriérových momentov, okamihov. Scénu stvárnili dva mladé páry radujúce sa zo života.


Natáčanie k mladistvej a spontánnej móde QS by s.Oliver prebehlo v mieste bývalej továrny v Rummelsburgu. Na pochmúrnom pozadí bol zdôraznený sexy a cool vzhľad plný sily. Fotograf pracoval s kontrastmi, ktoré dokonale podporili populárny „upírí look“ mladých protagonistov tejto rady.


Moderný a vysoko elegantný rad SELECTION by s.Oliver bol zverený do rúk medzinárodne úspešnej a sympatickej fotografky Anity Bresser. Tvorba jedinečných fotografií prebiehala v niekoľkých berlínskych dizajnových hoteloch. Použité boli vstupné priestory aj luxusné apartmány. Jasné línie, čistý nábytok a puristická atmosféra pridali fotografiám tejto elegantnej kolekcie veľmi exkluzívny nádych. Zábery znázorňujú scény charizmatických jednotlivcov i dvojíc, užívajúcich si všedných dní v exkluzívnom mestskom prostredí.


Celú kampaň s.Oliver potom efektne dotvára vlastná hudba, špeciálne vybrané a zložená k jednotlivým produktovým radám. V rámci čiastkových produktových segmentov boli do natáčania integrované aj novinky z radu s.Oliver Accessories, s.Oliver Junior aj ďalšie licenčné výrobky.


O spoločnosti s.Oliver Bernd Freier GmbH & Co. KG

Spoločnosť s.Oliver Bernd Freier GmbH & Co. KG, popredná módna a lifestylová firma, bola založená pred viac ako 40 rokmi Berndom Freierem, ktorý v roku 1969 v nemeckom meste Würzburg otvoril prvú maloobchodnú predajňu „Sir Oliver“ o rozlohe 25 metrov štvorcových. V Nemecku firma sídli dodnes, centrála s.Oliver sa nachádza v meste Rottendorf. Počas niekoľkých desiatok rokov sa firma stala jedným z popredných módnych výrobcov pôsobiacich nielen v Nemecku, ale aj po celej Európe.

Módna a predovšetkým tiež lifestylová značka s.Oliver pre ženy aj mužov zahŕňa celkom 11 segmentov a výrobných radov, počínajúc deťmi inšpirovaným radom s.Oliver Junior a končiac prémiovým radom s.Oliver Selection. Okrem vlastnej značky firma ponúka tiež 11 lifestylových radov s produktmi od licenčných partnerov. V ČR sa stretneme s produktovými radmi: QS by s.Oliver, odvážnou a spontánnou módou pre mladých, s.Oliver Casual, športovo elegantnou módou s vysokým komfortom nosenia, doplnkami s.Oliver Accessories a od marca 2011 aj s radom s.Oliver Selection, elegantnou a zároveň pohodlnou business módou.

Prostredníctvom 262 vlastných predajní, 323 partnerských predajní, 2724 ďalších obchodov a 3394 predajných plôch firma pôsobí v 30 krajinách sveta. Každoročne rastúci obrat firmy s 7872 zamestnancami sa v roku 2011 vyšplhal na 1,48 miliardy eur (obrat skupiny vrátane licenčných produktov). Od augusta 2006 značku s.Oliver mediálne podporovala počas takmer dvoch rokov speváčka Anastacia.

Zdroj obrázkov: s.Oliver

comments powered by Disqus
MÓDA DOPORUČUJE
POSLEDNÉ KOMENTÁRE
ŽITE S MÓDOU

Nebojte sa poslať nám tip!
Viete čo sa práve deje na módnej scéne? Pracujete v módnom, textilnom či odevnom priemysle? Pošlite nám svoje informácie a tipy na články. Píšte na moda@moda.sk.

Tip pre mladých módnych tvorcov.
Študujete alebo ste práve vyšli zo školy a baví vás navrhovať odevy, obuv alebo módne doplnky? Pošlite nám svoj profesionálny životopis, kresby a fotografie vašich modelov a radi vás predstavíme na stránkach Moda.sk našim čitateľom. Neváhajte a využite svoju šancu! Dostaňte sa s nami do sveta módy!