null

Lindex a Missoni pomôžu šperkom bojovať proti rakovine prsníka omůžou šperkem bojovat proti rakovině prsu

Utorok 26. 6. 2012 | AUTOR: Redakce  | Módne noviny

Módne spoločnosti Lindex a Missoni zintenzívňujú finančnú podporu venovanú výskumu rakoviny prsníka. Na trh uvádzajú ružový náramok, z ktorého predajnej ceny poputuje na výskum tejto choroby celých päťdesiat percent.

Pravidelné e-maily s informáciami o zľavách,
súťažiach, módnych trendoch a akciách.
Vlož svoj e-mail a získaj mnoho výhod!
Súhlasím s pravidlamiOdoslať >>
Svetoznáma talianska značka Missoni sa spojila s európskym módnym reťazcom Lindex, aby podporila výskum rakoviny prsníka. Táto spolupráca vyústila v jedinečnú dizajnovú kolekciu, z ktorej predaja bude desať percent venované boju s rakovinou prsníka. Viac čítajte v článku o oblečení zo spoločnej kolekcie Lindex a Missoni >>

Spoločne s kolekciou bude na trh uvedený aj unikátny ružový náramok. Päťdesiat percent z jeho predajnej ceny je určené podpore výskumu rakoviny prsníka.

„Tieto moderné designové náramky s názvom Missoni Lindex Pink Bracelet sú vyhotovené z pravej kože a symbolizujú dve ružové stužky. Ich jemné a elegantné spracovanie prináša pocit ženskosti, ktorý pristane všetkým generáciám,“ hovorí Lea Rytz Goldman, riaditeľka dizajnu a nákupu spoločnosti Lindex.

„Naša spolupráca so spoločnosťou Lindex nám dáva neopakovateľnú príležitosť ponúknuť každej žene dostupný dizajn. K tomu tiež prispievame k osvete o rakovine prsníka a budujeme povedomie o tejto chorobe. V spoločnosti Missoni tvoria 95 % zamestnancov ženy a rakovina prsníka sa nejakým spôsobom dotkla mnohých ľudí v mojom okolí. Preto je pre nás výskum tejto choroby tak dôležitý,“ dodáva Angela Missoni.


Ružový náramok tvorí súčasť kolekcie šperkov Lindex-Missoni, ktorá bude na slovenský trh uvedená 25. septembra 2012. Bude dostupný celkovo v troch rôznych farbách. Kolekcia okrem iného zahŕňa náhrdelníky a náušnice. Ružový náramok sa v predajniach objaví 1. októbra. Tento mesiac sa nesie v znamení boja proti rakovine prsníka a uvedenie náramku na slovenský trh je tým najlepším spôsobom, ako oficiálne začať kampaň Pink Ribbon.


O značke Lindex

Lindex patrí so 450 predajňami v 14 krajinách medzi vedúce európske módne reťazce. Naším poslaním je ponúkať dostupnú, ale inšpiratívnu módu. Obchodný koncept značky Lindex sa prostredníctvom dámskeho a detského oblečenia a dámskeho spodného prádla zameriava na ženy so záujmom o módne trendy. Lindex je súčasťou fínskeho konglomerátu Stockmann. Na Slovensku nájdete predajne Lindex v Bratislave, v Nitre a v Trenčíne.

Zdroj obrázkov: Lindex x Missoni

comments powered by Disqus
MÓDA DOPORUČUJE
POSLEDNÉ KOMENTÁRE
ŽITE S MÓDOU

Nebojte sa poslať nám tip!
Viete čo sa práve deje na módnej scéne? Pracujete v módnom, textilnom či odevnom priemysle? Pošlite nám svoje informácie a tipy na články. Píšte na moda@moda.sk.

Tip pre mladých módnych tvorcov.
Študujete alebo ste práve vyšli zo školy a baví vás navrhovať odevy, obuv alebo módne doplnky? Pošlite nám svoj profesionálny životopis, kresby a fotografie vašich modelov a radi vás predstavíme na stránkach Moda.sk našim čitateľom. Neváhajte a využite svoju šancu! Dostaňte sa s nami do sveta módy!