www.otto-shop.sk hlavne technologické novinky – predstavenie tovaru prostredníctvom videosekvencií,  rotácie a zoomu." escapeHtml="true" /> OTTO ponúka interaktívne nákupy | Moda.sk
null

OTTO ponúka interaktívne nákupy

Štvrtok 1. 3. 2007 | AUTOR: Redakce  | Pelmel | Komerčná informácia
Zásielková spoločnost OTTO predstavila v priebehu februára 2007 nový koncept svojho internetového nákupného portálu. Veľkým lákadlom sú na www.otto-shop.sk hlavne technologické novinky – predstavenie tovaru prostredníctvom videosekvencií,  rotácie a zoomu.
Pravidelné e-maily s informáciami o zľavách,
súťažiach, módnych trendoch a akciách.
Vlož svoj e-mail a získaj mnoho výhod!
Súhlasím s pravidlamiOdoslať >>
Ing. Petr Wagner, OTTO
Ing. Petr Wagner, OTTO
Prvou z noviniek sú videosekvencie. V tomto prípade sa po kliknutí v novom okne objaví modelka odená do vybraného oblečenia, ktoré potom na následnej krátkej animačnej sekvencii predvedie. Ďalšou novinkou je funkcia rotácie, vďaka ktorej má nakupujúci možnosť prezrieť si tovar zo všetkých strán.

Ďalej ide o možnosť priblíženia si produktu a jeho detailného prezerania. „Pomocou tejto funkcie možno rozpoznať aj štruktúru tkaniny,“ uvádza Petr Wagner, riaditeľ spoločnosti OTTO. „ Dôvodom ich zavedenia je snaha o spríjemnenie nákupov a možnosť urobiť si o konkrétnom tovare ďaleko lepšiu predstavu,“ vraví Wagner.

„Význam internetu v posledných rokoch rastie, preto sme sa ešte viac zamerali na túto  formu predaja. Náš web sme prepracovali a doplnili o nové funkcie ,“ vysvetľuje Wagner, podľa ktorého slov sa spoločnosť pôvodne zaoberala predajom oblečenia výhradne prostredníctvom katalógov. Pred niekoľkými rokmi ale firma umožnila záujemcom nakupovať aj prostredníctvom webových stránok.

Investície do výstavby on-line obchodu majú svoje opodstatnenie. Na rozdiel od nákupov prostredníctvom katalógu totiž podiel internetových objednávok spoločnosti OTTO z roka na rok razantne rastie. „V ČR a na Slovensku dosiahol vlani podiel predajov cez internet 34 percent z celkového objemu. To je o 12 percent viac než v predchádzajúcom roku. Do roku 2009 počítame s tým, že podiel internetových objednávok dosiahne 50 percent. Internet sa tak pre nás stane kľúčovým predajným nástrojom,“ komentuje vývojový trend Wagner.

Okrem spomínaných technologických noviniek sa OTTO snaží osloviť zákazníkov aj pomocou pravidelných newsletterov, vyhlasovaním zľavových Happy hours či súťažami. V budúcnosti by sa na www.otto-shop.sk mali objaviť aj články o módnych trendoch. „Našim cieľom je vytvoriť z našich stránok portál, ktorý okrem možnosti nákupu ponúkne návštevníkom aj rad zaujímavých informácií,“ vraví  Wagner.  


O spoločnosti OTTO
Spoločnosť OTTO je súčasťou nadnárodného koncernu OTTO Group, ktorý je najväčšou zásielkovou firmou na svete. Špecializuje sa na predaj oblečenia cez katalógy. V poslednej dobe zaviedol tiež predaj tovaru cez internet.


comments powered by Disqus
MÓDA DOPORUČUJE
POSLEDNÉ KOMENTÁRE
ŽITE S MÓDOU

Nebojte sa poslať nám tip!
Viete čo sa práve deje na módnej scéne? Pracujete v módnom, textilnom či odevnom priemysle? Pošlite nám svoje informácie a tipy na články. Píšte na moda@moda.sk.

Tip pre mladých módnych tvorcov.
Študujete alebo ste práve vyšli zo školy a baví vás navrhovať odevy, obuv alebo módne doplnky? Pošlite nám svoj profesionálny životopis, kresby a fotografie vašich modelov a radi vás predstavíme na stránkach Moda.sk našim čitateľom. Neváhajte a využite svoju šancu! Dostaňte sa s nami do sveta módy!