Louis Vuitton stavil na športové legendy: kampaň značky prezentuje objektívom Annie Leibovitz stretnutie Michaela Phelpsa a Larisy Latynina

Po legende menom Muhammad Ali sa pred objektív Annie Leibovitzovej pre reklamnú kampaň Core
Values ??značky Louis Vuitton postavili ďalšie športové hviezdy – Michael Phelps a Larisa
Latynina.

Stretnutie športových legiend Michaela Phelpsa a Larisy Latynina pred objektívom slávnej
fotografky Annie Leibovitz – opäť ide o výnimočné stretnutie osobností v réžii
Louis Vuitton: stretnutie dvoch generácií, dvoch národností, dvoch kultúr – ale
predovšetkým dvoch rovnako zmýšľajúcich ľudí.

Značka Louis Vuitton sa postarala o výnimočné stretnutie dvoch športových legiend Michaela Phelpsa a Larisy Latynina

Značka Louis Vuitton sa postarala o výnimočné stretnutie dvoch športových legiend: Michaela Phelpsa a Larisy Latynina.

Larisa Latynina sa narodila na Ukrajine v roku 1934, vyrastala v temných rokoch
druhej svetovej vojny, ale od tohto dna sa odrazila smerom k hviezdnej, viac ako desaťročné
športovej kariére a reprezentovanie Sovietskeho zväzu na tej najvyššej úrovni. Nielenže triumfovala
na tých najprestížnejších medzinárodných súťažiach, Larisa sa zapísala do dejín športu tiež vďaka
svojmu charakteristickému ladnému prejavu a športovému duchu.

Michael Phelps sa narodil v roku 1985 vo mesta Baltimore v Marylande a žil svoj ??„
americký sen“ – od skromných začiatkov až do pozície jedného z najúspešnejších športovcov svojej
krajiny a celej jej športovej histórie. Táto cesta bola tiež ovenčená niekoľkými svetovými rekordy,
titulom „Plavec roka“, ktorý Phelps získal nie menej ako šesťkrát, označením „najlepší plavec
všetkých čias, ale možno aj najlepší športovec, ktorý kedy chodil po tejto zemi“ od legendárneho
Marka Spitze.

Tak čo môže spájať tieto dve športové legendy? O čom sa môžu spolu baviť? O svojich rozdielnych
koreňoch a podobnej ceste za slávou. O svojich najslávnejších momentoch a najkrajších spomienkach.
O svojej osobnej ceste svetom športu aj mimo neho. Annie Leibovitzovej sa podarilo zachytiť oba
protagonisti kampane v dôvernom rozhovore, z ktorého vyšlo ako najdôležitejšie to, že je potrebné
odovzdávať svoju „vášeň“ ďalej – a to je hodnota, ktorú vyznáva aj
Louis Vuitton.

Po odchode z aktívneho športu v roku 1966 pokračovala Larisa Latynina ako trénerka národnej
reprezentácie Sovietskeho zväzu a práve jej je pripisovaná zásluha, že sa z tejto krajiny stala
gymnastická veľmoc. Michael Phelps sa zasa delí o svoj úspech prostredníctvom svojej nadácie, ktorú
založil v roku 2008. Jej cieľom je, podľa vlastných slov šampióna, „rozvíjať plávanie ako šport a
vytvárať také možnosti pre mladých, ktoré som mal ja, keď som začínal.“

Fotografie z novej reklamnej kampane Louis Vuitton Core Values ??sa objaví na stránkach
medzinárodných časopisov od 16. augusta 2012. Kampaň nesie motto (voľne preložené): „Dve mimoriadne
osobné cesty. Len jeden spôsob, ako sa dostať k cieľu. Larisa Latynina a Michael Phelps. Legendárna
gymnastka a plavec.“

Louis Vuitton a kampaň Core values

Tvárou staršiej kampane Louis Vuitton Core Values je vyslúžilý boxer Muhammad Ali

Tvárou staršiej kampane Louis Vuitton Core Values ??je vyslúžilý boxer Muhammad Ali.

Cestovanie je pre značku
Louis Vuitton a jej viac ako 150tiletý odkaz jednou zo základných hodnôt. Kampaň
Core Values ??sa začala v roku 2007 s cieľom predstaviť verejnosti v mnohých podobách vzťah značky
Louis Vuitton k jej tradícii priekopníka v oblasti „cestovanie ako umenie“. Cestovanie je ďaleko
viac, než cesta z bodu A do bodu B alebo objavovanie nového miesta. Cestovanie je emocionálna
cesta, proces objavovania sama seba. Všetci máme potenciál ísť svojou osobnou cestou. Louis Vuitton
má dlhú tradíciu spolupráce s výnimočnými osobnosťami; kampaň Core Values ??preto predstavuje
svetovo známe a uznávané osobnosti z rôznych sfér aj krajín. Okrem toho, že sa jedná o slávnych
ľudí, sú to tiež osobnosti ktorá sa tešia zo širokého uznania; ľudia, ktorí žijú plné a zaujímavé
životy – ľudia, ktorí sú svojou cestou.

O spoločnosti Louis Vuitton

Spoločnosť Louis Vuitton, popredný svetový výrobca luxusného tovaru, je synonymom umenia
elegantného cestovania už od roku 1854. Kultové kufre, batožiny a tašky sú už mnoho rokov vernými
spoločníkmi cestovateľov na celom svete. Po príchode Marca Jacobsa na pozíciu umeleckého riaditeľa
v roku 1997 spoločnosť začala navrhovať aj dámsku a pánsku konfekciu (ready-to-wear), topánky,
hodinky a šperky. Louis Vuitton prevádzkuje exkluzívne sieť obchodov na celom svete.

Zdroj obrázkov: Louis Vuitton, Theclotheswhisperer.co.uk

Newsletter

Prihláste sa na odber noviniek