Nová reklamná kampaň Louis Vuitton predstaví čaro cestovania

Cesta je cieľ – dôjsť na miesto nie je tak dôležité ako ísť. Nová reklamná kampaň značky Louis
Vuitton čerpá z originálnej myšlienky „ducha cestovania“, ktorú rozpracováva pre ďalšiu generáciu.
Kúzlo neznámeho, adrenalín z objavovania, zázrak nového – to všetko nájdeme v cykle nádherných
fotografií, ktoré v Južnej Afrike nafotil Peter Lindbergh. Styling bol v réžii Carine Roitfeld a
hviezdami kampane sú modelky Karen Elson a Edie Campbell.


od roku 1854 je Louis Vuitton symbolom cestovania a batožinu tejto značky, ktoré
sa vyznačujú charakteristickou eleganciou a dômyselným spracovaním, sprevádzajú objaviteľov a
priekopníkov, hviezdy, štátnikov a elegantných cestovateľov na ich púťach. Je teda celkom
prirodzené, že pre toto nové dobrodružstvo si Louis Vuitton za svojho spoločníka vyberá legendárne
plátno Monogram, ktoré v roku 1896 navrhol Georges Vuitton. Mäkké, ľahké, odolné
proti vode a oderu – a samozrejme nadčasovo elegantné – plátno Monogram Louis Vuitton precestovalo
celý svet, navštívilo celý rad vzdialených destinácií, zažilo mnoho neočakávaných situácií – a
pritom nikdy nevyzerá, že niekde nepatrí.

VIDEO: Nepýtajte sa, kadiaľ máte ísť – buďte sami sebou

Na svojej poslednej výprave, ktorú Carine Roitfeld opísala ako „cestu do extrému elegancie“,
sprevádzajú dve neohrozené cestovateľky
tri ikonické kabelky: Louis Vuitton Speedy, Keepall a Neverfull. Prvýkrát sa
verejnosti predstavujú dva nové modely z plátna Monogram. Elegantná a veľmi dámska kabelka je ako
stvorená pre Karen Elson, zatiaľ čo tá ležérnejšia ladí s bohémskym šarmom Edie Campbell. Obe
modelky si nesú svoje kabelky s rovnakou uvoľnenosťou, s ktorou obliekajú sofistikovane zdobnú
kolekciu pre sezónu jar / leto 2014 v juhoafrickej buši – duch slobody podčiarkuje modernosť tejto
novej kampane.
Nepýtajte sa, kadiaľ máte ísť – buďte sami sebou.

„Do Južnej Afriky sme odišli s takmer úplne voľnou rukou, čo sa týka umeleckého zámeru. Modelky
a ľudia zo štábu boli tiež skvelí. Karen Elson a Edie Campbell predstavujú dve mladé ženy, ktoré sú
na ceste. Cesta je veľmi osobná, ale nie nevyhnutne príbeh. Nemali sme plánky ani predstavy, ako by
to malo vyzerať. Všetko vznikalo zo spontánnej situácie. Výsledok je preto veľmi prirodzený a má
čaro.“

Peter Lindbergh

 

Okrem Louis Vuitton Monogramu, modeliek a krásy juhoafrickej prírody, ktorej krajinu pri východe
a západe slnka zalieva zlaté svetlo, ktoré má Peter Lindbergh v obľube, je hviezdou kampane
cestovanie. Cestovanie ako inšpirácia a zdroj osvietenia. Cestovanie ako umenie. Cestovanie ako
nekonečný zdroj dojmov a emócií, spomienok a nádherných okamihov – napríklad keď sa na
fotografovanie prišli nedôverčivo pozrieť tri žirafy, hravé levíčatá, skúsená jazdkyňa Edie
Campbell sediaca na zebre, alebo – ako na jednom z najpôsobivejších snímok kampane – sediaci vysoko
na hromade kufrov ako na samotnom vrchole sveta. Cestovať znamená žiť.

Kampaň Louis Vuitton Spirit of Travel

Fotograf: Peter Lindbergh

Styling: Carine Roitfeld

Modelky: Karen Elson, Edie Campbell

Vlasový styling: Sam McKnight

Makeup: Stéphane Marais

Výprava: Andy Hillman

Kampaň
Spirit of Travel značky
Louis Vuitton sa predstaví v apríli 2014 na stránkach popredných svetových
magazínov.

Zdroj obrázkov: Louis Vuitton

Newsletter

Prihláste sa na odber noviniek