Skvelá jarná Louis Vuitton kolekcia má už tiež svoju kampaň: nafotil ju slávny Steven Meisel!

Reklamná kampaň Louis Vuitton pre sezónu jar / leto 2013 ide v stopách predchádzajúcich kampaní
a s obrovskou starostlivosťou venovanou detailu reprodukuje atmosféru módnej prehliadky. V tomto
duchu vznikli aj kulisy pre reklamné zábery – žltobiely šachovnicový vzor odkazujúci na tradičnú
kocku Damier. Vytvoril je francúzsky konceptuálny umelec Daniel Buren, s ktorým umelecký riaditeľ
značky Louis Vuitton Marc Jacobs spolupracoval aj na produkcii módnej prehliadky.

Kampaň Louis Vuitton pre sezónu jar / leto 2013 nafotil vo svojom ateliéri v New
Yorku fotograf
Steven Meisel. Figuruje v nej 12 začínajúcich modeliek, ktorých hviezda stúpa
prudko hore. Väčšina z nich sa už v októbri objavila na prehliadkovom móle v podobných modeloch a s
rovnakými kabelkami.

Návrhár
Marc Jacobs komentuje: „Vždy som mal veľmi rád dielo Daniela Burena. Inšpiráciou
pre proporcie modelov mi bolo Les Deux Plateaux, rôznofarebné, inak vysoké pruhy, v parížskom
Palais Royal. Napadlo ma, že poslať dievčatá na mólo v pároch, ako dvojčatá, posilní motív
opakovaného vzoru, ktorý je v tejto sezóne kľúčový. Niekedy sa jednalo o úplne identické dvojčatá,
inokedy boli dievčatá každá iná – v outfitoch s rôznymi dĺžkami – mini a midi alebo midi a maxi –
ako tie rôzne vysoké stĺpy.“

Francúzsky konceptuálny umelec Daniel Buren

Francúzsky konceptuálny umelec Daniel Buren

Daniel Buren dokonca dohliadal na výrobu a inštaláciu štúdiových kulís v New
Yorku. Potešilo ho, že jeho spolupráca so značkou Louis Vuitton trvá aj naďalej. „Nikdy som nerobil
niečo podobné, takže to pre mňa bola vítaná nová skúsenosť,“ hovorí Buren. „Tiež ma prekvapilo – a
to pretože niektoré moje projekty trvajú roky, než sú hotové – ako rýchlo sa dá posunúť z fázy
prvej skice do fázy hotových kulís. To sa mi veľmi páčilo.“ Umelec tiež navrhne výlohy pre vybrané
značkové obchody Louis Vuitton. Výlohy od Daniela Burena budú mať premiéru spoločne s novou
kolekciou v marci 2013.

Príprava reklamnej kampane Louis Vuitton bola dlhá a náročná

Reklamná kampaň Louis Vuitton pre sezónu jar / leto obsahuje tri jednostranové a šesť
dvojstránkových vizuálov a špeciálny vizuál zameraný na topánky z danej kolekcie a predstaví sa vo
februári 2013 na stránkach svetových magazínov.

O kampani Louis Vuitton pre sezónu jar / leto 2013

  • Fotograf: Steven Meisel
  • Styling: Karl Templer
  • Vlasový styling: Guido Palau
  • Makeup: Pat McGrath

O spoločnosti LOUIS VUITTON

Spoločnosť Louis Vuitton, popredný svetový výrobca luxusného tovaru, je synonymom umenia
elegantného cestovanie už od roku 1854. Po príchode Marca Jacobsa na pozíciu umeleckého riaditeľa v
roku 1997 sa spoločnosť začala navrhovať aj dámsku a pánsku konfekciu (ready-to-wear), topánky,
hodinky a šperky. Louis Vuitton dnes prevádzkuje vlastnú sieť značkových obchodov po celom
svete.

Zdroj obrázkov: Louis Vuitton, poskytol MMH Polo s.r.o.

Newsletter

Prihláste sa na odber noviniek