Chupa Chups predstavila kolekciu pre mladé ženy

Najskôr to boli parfémy, teraz je to kolekcia oblečenia, ktorá smeruje k mladým ľuďom. Cukrárska firma Chupa Chups vstúpila tento september do sveta módy s uvedením kolekcie určenej pre ženy od 18 do 30 rokov. V kolekcii na jar/leto, ktorá sa volá Sugar Victim, môžeme nájsť až 70 kúskov oblečenia. Kolekcia sa inšpirovala farbami a chuťami lízatiek Chupa Chups.

O tejto kolekcii sa už uvažovalo veľmi dlho, ale príležitosť sa naskytla až potom, čo Perfetti Van-M elle odkúpili túto firmu od katalánskej rodiny Bernatov. Kolekcie sa simultánne predstavili v Madride a Paríži, počas medzinárodného týždňa módy (SIMM), na ktorom sa mimo iné predstavilo viac než 1000 zahraničných a domácich firiem.

Mimo to firma oznámila, že novú kampaň chce začať vo veľkom štýle, s modelkami ktoré by priamo odpovedali tejto značke a vyjadrili by posolstvo farieb a zábavy novej kolekcie. Chupa Chups použila špeciálnu techniku digitálnej potlače na látke, aby tak vytvorila trojrozmerný efekt a veľmi zaujímavé trojrozmerné vlákna. Chupa Chups spolupracovala s firmou Swarovski, tak sa môže pýšiť aj svojim logom zloženým práve z kamienkov zo zmieňovanej firmy.

Celá kolekcia Sugar Victim je rozdelená na niekoľko častí: Cremosa, Flower Power a Fruit. Medzi modelkami sa predstaví aj mladé dievča Natalia, ktorú v Španielsku ľudia poznajú zo súťaže Operación Tiumfo, u nás Slovensko hľadá superstar. Práve ona sa stala hlavnou propagátorkou v médiách  a tvárou novej letnej kolekcie pre rok 2007.

Zároveň Chupa Chups myslela aj na deti. V posledných rokoch sa už predstavila s oblečením pre deti, ale teraz nám predstavuje úplne novú kolekciu. Prichádza s oblečením pre deti od 9 do 36 mesiacov a od 2 do 12 rokov. Hlavným mottom je hrať sa. Hravý, veselý, funkčný svet plný farieb a kvetín, svet princezien a obláčikov, taká je potlač na oblečení. Veľa farieb, slobody, detská duša, toto všetko v kolekcii, ktorá perfektne rozumie deťom. Tak pre dievčatá, chlapcov aj ženy, štýl Chupa je nezameniteľný.

Zdroj fotogalérie: Tendencias.com

Newsletter

Prihláste sa na odber noviniek