Dolce&Gabbana štylizovali popovú hviezdu Madonnu do roly domácej gazdinky!

Speváčka a módna ikona Madonna ukončila spoluprácu na reklamnej kampani s Louise Vuitton a vracia sa ku svojim talianskym koreňom. Už teraz na jar ju totiž môžete vidieť v kampani pre taliansku návrhársku dvojicu Dolce & Gabbana, a to v trochu nezvyčajnej a prekvapivej role –ako ženu v domácnosti!

Madonna sa tento rok objaví v kampani na jarnú a letnú kolekciu 2010 známej návrhárskej dvojice Domenico Dolce a Stefano Gabbana. Keď sa táto udalosť dostala na verejnosť, všetci premýšľali, do akej roly módnej ikony bude Dolce & Gabbana Madonnu štylizovať.

Aké bolo ale prekvapenie, keď sa Madonna v reklame objavila ako žena v domácnosti. Nahá Madonna by najskôr už nikoho nešokovala, ale v role gazdinky sa jej to podarilo.

Dolce&Gabbana ukazuje kráľovnú v novom, neorealistickom svetle. Zrelá kráska dala vyniknúť talianskym koreňom ako vášnivá žena, vedomá si svojich pôvabov. Kolekcia fotografií je inšpirovaná talianskou herečkou Annou Magnani a filmom Luchina Viscontiho – Bellissima. Sama Madonna je veľkou obdivovateľkou Anny Magnani a sama sa tiež považuje za znalkyňu talianskej kinematografie. Paradoxne, fotky neboli urobené v žiadnom krásnom talianskom zákutí, ale priamo v newyorských ateliéroch slávnym fotografom celebrít Stevenom Kleinom.

Na ôsmich čiernobielych snímkach vystupuje Madonna v role jednoduchej gazdinky – umýva taniere, čistí zeleninu, zametá podlahu, rukami je špagety, ale tiež plače na posteli a balí kufre. A potom ju zbadáte na ulici… žeby kampaň naznačovala príbeh ženy na ceste k nezávislosti?

Nová kampaň pre Dolce & Gabbana je absolútne odlišne štylizovaná a bola podstatne menej finančne náročná v porovnaní s ostatnými projektmi, na ktorých sa popová kráľovná podieľala.

Nižšie finančné náklady však na výsledku neuberajú, ba naopak. Aj tu sme sa presvedčili, že menej je niekedy viac.

Popová kráľovná sa už veľakrát stala múzou svetových návrhárov. Posledná je už zmienená spolupráca so značkou Louise Vuitton.

Ak zapátrame viac v minulosti, tak veľký úspech zaznamenala kampaň pre H&M a kráľovná popu Madonna opakovane spolupracovala i so značkou Versace alebo GAP.

Na záver treba len dodať, že Madonna je jasným dôkazom dokonalého veku „po päťdesiatke“, ktorý nie je začiatkom konca, ale obdobím, keď zrelé ženy rozkvitajú a dokážu plne uchopiť svoju ženskosť.

Vek totiž nie je chorobou!

Zdroj obrázkov: Dolcegabbana.com 

Newsletter

Prihláste sa na odber noviniek