Teenagerovský kanadský a dnes už aj svetový popový fenomén menom Justin Bieber sa zaradil medzi ďalšie známe celebrity, ktoré uvádzajú svoju vôňu. Justin sa však líši. Neuvádza totiž hocijakú vôňu. Jeho nová unisexová vôňa nazvaná My World nie je predstavená v klasickom sklenenom flakóniku, ale je zapustená do náramkov a „psích známok“, ktoré môžete nosiť na krku. Justin Bieber na tejto vôni spolupracoval s novovzniknutou spoločnosťou Etoile Nation Beauty a jeho voňavé módne doplnky uvedie obchodná sieť WalMarkt.
Namiesto do flakónu dal parfum do náramkov a psích známok – tento nekonvenčný prístup je pre pop-star, ktorou Justin Bieber je, ako stvorený. Justina Biebera katapultovalo do hudobného sveta prezentovanie svojich domácich hudobných videí na youtube.com. Okrem spievania hrá Bieber na bubny, gitaru, klavír a trúbku.
Americkému magazínu WWD Justin povedal, že časť jedného dňa strávil privoniavaním si k rôznym vôňam. Takže nie že by Justin parfum sám namiešal – o to sa samozrejme postarali iní, ale vybral pre svoj parfum vôňu, ktorá sa mu páči a ktorú teraz ponúka aj svojim fanúšikom. Justin Bieber sa vyjadril dokonca i k tomu, aký parfum sa mu páči na dievčatách. Pre WWD poznamenal: „Naozaj sa mi páči parfum Britney Spears. Vonia dobre.“
Aj keď je s menom kanadského speváka Justina Biebera spojených už veľa „reklamných“ produktov, toto je prvý raz, čo Justin vstupuje do sféry vôní.
Neobvyklý a zaujímavý dizajn voňavých módnych doplnkov My World Justina Biebera.
Stále stúpajúci fenomén pop-star Justina Biebera je dôvod, prečo si ho spoločnosť Etoile vybrala. Poznamenal to pre WWD Michael Ferrara, prezident spoločnosti Etoile, ktorá vznikla len nedávno, tento rok na jeseň. „Čaro Justina Biebra sa nikdy neskončí. Je to naozaj fenomén,“ povedal pre WWD Ferrara.
Bieber, jeho manažér Scooter Braun a Universal Music Group (vlastniaci nahrávaciu spoločnosť Island Records) sú partnermi v tomto obchodnom podnikaní. Vôňa, ktorá je pomenovaná podľa spevákovho súčasného turné My World, je vyrobená tak, aby nevyprchala skôr ako za rok.
Kolekcia týchto voňavých módnych doplnkov obsahuje štyri dizajny – Icon, Energy, Tour a Web a budú sa predávať za 10 dolárov.
Hlava vône je položená v bergamote, liči a granátovom jablku. Srdce tvoria tóny cédrového dreva a základom je pižmo.
„Nemohli sme získať viac podpory a spolupráce zo strany Justinovho tímu,“ poznamenal pre WWD Ferrara, ktorý sa sám v lete zúčastnil jeho dvoch koncertov. „Bolo pre mňa skvelé vidieť, ako taký mladý umelec stúpa.“ Ferrara založil spoločnosť Etoile s Richardom Blancechom, ktorý je predsedom tejto spoločnosti. Jerry Mastellon sa stal výkonným viceprezidentom prevádzky spoločnosti Etoile.
Obchody Wal-Markt v spolupráci s Bravado, reklamným oddelením Universal, plánujú tieto voňavé náramky a psie známky uviesť do obchodov v priebehu budúceho roka.
Justin Bieber miluje modely obuvi Supra. Raz by aj on chcel navrhnúť aj vlastnú kolekciu topánok.
Čo sa týka módy, Justin o sebe prezrádza, že je predovšetkým veľkým milovníkom obuvi. V tlači sa vyjadril, že predtým, ako sa preslávil, si nemohol dovoliť vlastniť veľa párov. A tak sa teraz môže zo svojich milovaných topánok zblázniť. „Topánky Supra sú moje najobľúbenejšie. Páči sa mi, keď môžem mať topánky, ktoré nikto iný nemá. Milujem topánky. Sú takou mojou vášňou. “ povedal WWD Justin.
Justin Bieber by raz rád navrhol svoje vlastné topánky a je otvorený nápadu spolupráce so spoločnosťou navrhujúcou modely topánok, ktoré sa mu páčia.
Mladučkého kanadského speváka Justin Bieber, ktorý sa narodil 1. marca 1994, milujú a obľubujú mnohé mladé dievčatá. Spevák sa do hudobnej branže dostal zaujímavým spôsobom – zverejňovaním svojich domácich hudobných videí na Youtube.com.
Zdroj obrázkov a citácií: Google.com, Etoilenation.com, Bsckids.com, Wwd.com