Hoci bol hitom posledných sezón skôr nahý vzhľad pier, luxusná módna značka Chanel sa rozhodla
opäť zahájiť revolúciu rúžov. Vytvorila novú kolekciu plnú sexi odtieňov, ktorú nielen vďaka
farbám, ale tiež ďalším skvelým vlastnostiam ocení každá žena.
Petr Philips, kreatívny riaditeľ pre make-up značky Chanel, si nedávno počas rozhovoru
povzdychol, že ženy v poslednom čase očividne obmedzili používanie rúžov. Rúže nahradili lesky na
pery, a to buď číre, alebo v prirodzených odtieňoch. „Rozhodol som sa preto ponúknuť ženám kolekciu
rúžov, ktoré budú mať podobné hydratačné účinky na pery ako balzamy. Naša kolekcia Rouge Coco
Hydrating Creme sa extrémne vydarila a určite bude mať veľký úspech,“ dodal.
Nová kolekcia rúžov obsahuje špeciálnu hydratačnú zložku, vďaka ktorej máte pocit, že máte na
perách balzam, nie rúž. I napriek tomu nezvyčajne dlho vydrží a nemusíte si upravovať líčenie tak
často ako keď používate obyčajný rúž. Kolekcia obsahuje tridsať rôznych odtieňov, medzi ktorými sú
napríklad len nepatrné farebné rozdiely. To preto, aby si každá žena mohla vybrať presne podľa
svojich predstáv.
Odtiene sú potom rozdelené do štyroch častí: odtiene ružové, červené, fialové a nechýbajú ani
neutrálne telové farby. Dodatočne sa teraz vyrába ešte sedem špecifických odtieňov, o ktoré sice
bude pravdepodobne menší záujem, Chanel však chce zákazníčkam ponúknuť maximum pre spokojnosť a čo
najširší výber. Každý rúž z tohoto moderného radu stojí tridsať dolárov.
Špeciálny hydratačný komplex má potom za úlohu zmäkčiť a zvhlčiť pery, tak aby používateľky
rúžov nemuseli v žiadnom ročnom období používať inú kozmetiku určenú na starostlivosť o pery.
Dizajn rúžu nie je špeciálny, nejde o žiadny módny výstrelok, rúže sú opäť presne také, aké ich
od Chanelu poznáme. Kolekcia sa bude predávať už v priebehu budúcich týždňov, expedovaná bude na
miesta po celom svete, dostupná bude vo viac ako sedemsto butikoch. Rúž si tiež môžete objednať
na internetových stránkach
www.chanel.com
.
Odborníci odhadujú, že v budúcich dvanástich mesiacoch by kolekcia mohla zarobiť trinásť
miliónov dolárov, Chanel hodlá investovať jedenásť miliónov do reklamy. Nechajme sa prekvapiť,
možno bude kolekcia Rouge Coco Hydrating ešte úspešnejšia než sa predpokladá. A keďže Chanel
nenecháva nič na náhodu, tvárou radu rúžov je Vanessa Paradis.
Zdroj obrázkov: Chanel.com, Viewonfashion.com, Makeupandbeautyblog.com