Kvalitné a sexy kúsky od Guess Jeans

Americká džínsová značka Guess práve predstavuje novú dámsku kolekciu. Napriek tomu, že Guess iste
ponúkne aj niekoľko málo ľahko extravagantných kúskov, väčšina modelov zapadne skôr do skupiny
tradičných, ale samozrejme moderných, kvalitních, a sexy kúskov, ktoré sa môžu pýšiť skutočnou
prestížou a exkluzivitou, čo samozrejme vyhľadávajú zákazníci z celého sveta. Naviac sú ich ceny
pomerne dostupné širokej verejnosti, takže si ich môžete kúpiť trebárs aj vy sami.
Značku Guess založili v Kalifornii roku 1981
bratia Maurice a Paul Mariano, a aj po štvrť storočí stále
stoja v čele firmy. Maurice dohliada na dizajn a obchodný rast spoločnosti, zatiaľ čo Paul sa stará
o imidž firmy a reklamné kampane.

Ich prvým produktom, ktorý ich zároveň svetovo preslávil, boli revolučné džínsy „Marilyn“, z
ktorých sa stal okamžitý hit, vďaka v tej dobe novému, obopnutému strihu, ktorý dokonale zvýrazňuje
ženskú postavu. Prvé dva tucty zmizli zo stojanov obchodného reťazca Bloomingdales, ktorý ich od
bratov kúpil, počas niekoľkých hodín. Zatiaľ čo prvé džínsy Guess boli vytvorené pre ženy, už v
roku 1983 zažila svoje prvé úspechy aj pánska džínsová kolekcia. O rok neskôr potom nasledovali
nové línie hodiniek „Guess“, „Guess Steel“, a „Guess Collection“, ktoré sú na trhu dodnes.

Od dôb firemných počiatkov sa ale mnohé zmenilo. Ešte v deväťdesiatych rokoch poznala značku
Guess len malá skupinka módnych znalcov. V súčasnej dobe je ale táto módna ikona dobre známou a
žiadanou značkou aj na našom trhu. Oblečenie
aj doplnky Guess, Guess Jeans a Guess by Mariano
(pomenované podľa kreatívneho riaditeľa spoločnosti – Paula Marciana) sa radia k jedným z
najobľúbenejších. V súčasnosti Guess navrhuje kolekcie dámskych, pánskych aj detských modelov, a
tiež populárne kolekcie doplnkov, medzi ktoré patrí ako široká škála kabeliek a topánok, tak aj
šperkov, ktoré sa predávajú vo viac než 700 obchodoch v Severnej a Južnej Amerike, Európe, Ázii,
Južnej Afrike, Austrálii a na Strednom východe. Značka Guess je jednoducho fenoménom.

Čo sa týka tohtoročnej
džínsovej kolekcie, Guess zostáva pri svojej tradičnej
nevýstrednosti. Ako sa vraví:
„V jednoduchosti je krása!“, a tieto modely to iste
potvrdzujú. V kolekcii sa objavujú ako svetlé, tak tmavé farby, temer vždy ide ale o odtiene
modrej, takej typickej pre „ džínsový svet“. Pri dlhých džínsach prevládajú „bokovky“ a priľnavé
strihy, nohavice ľahko do zvonu. Temer všetky modely potom majú zapínanie na zips a opraný vzhľad,
väčšinou bez akéhokoľvek doplnkového zdobenia. Výnimočne sa objavujú drobné kovové ozdôbky,
zaujímavé gombíky alebo farebné decentné prešitie. Modely pôsobia elegantným a príťažlivým dojmom,
zároveň sú ale vyrobené z príjemných materiálov (zmes bavlny a elastickej tkaniny zvanej spandex),
a teda veľmi pohodlné.

Značka Guess je zákazníkom iste veľmi dobre známa aj
svojimi originálnymi a nezabudnuteľnými reklamnými kampaňami. V roku 1985 prišli na svetlo sveta
ich povestné čierno-biele reklamné fotografie. Tie vyhrali mnoho prestížnych ocenení Clio Awards,
ktoré sú udeľované za reklamu a dizajn už od roku 1959. Z reklamných kampaní značky Guess vzišiel
aj celý rad známych tvárí modelingu, ako napríklad
Claudia Schifer, Eva Herzigová, Laetitia Casta, Naomi
Campbell
ale objavili sa v nich aj
Drew Barrymore alebo
Paris Hilton.

Práve vďaka neomylnému inštinktu jedného z bratov, Paula Marciana, si ich firma Guess vybrala
pre novú reklamnú kampaň módnu ikonu a vzor amerických teenagerov Paris Histon, ktorej kampaň bola
veľmi úspešná a vďaka veľkej obľube, ktorú mala Paris v médiách, si Guess mohol pripísať na svoj
účet celý rad nových zákazníkov. Hlavným marketingovým prvkom ich kampaní boli, sú, a najskôr ešte
dlho budú fotografie plné vzrušenia a sexuálneho napätia, ktoré zákazníkov jednoducho dostanú.

V Čechách môžete jedinečný štýl Guess nájsť vo vlajkovom obchode
na Parížskej ulici 22 v Prahe, v obchodnej pasáži Myslbek,
alebo v OC Nový Smíchov, kde nájdete obchod Guess by Marciano. Samostatný obchod s doplnkami
nájdete v OC Letňany a mimopražskí zákazníci môžu navštíviť obchod v Brne v OC Olympia. Všetok
tovar si môžete samozrejme vybrať a objednať aj pohodlne z tepla domova, lebo výrobky značky Guess
dnes ponúka nejeden internetový obchod, vrátane tých oficiálnych (guess.com, alebo
guessfactory.com).

Okrem výrobkov Guess ste na internete mohli zaznamenať aj informáciu o súťaži Guess Faces to
Watch, v ktorej vlani fotografi po celom svete hľadali modelov a modelky pre nafotenie reklamnej
kampane na hodinky Guess.

V súčasnosti je v časopisoch alebo na internete vidieť reklamnú kampaň Guess jar / leto 2007,
ktorej autorom je fotograf Yu Tsai. Na svojich fotografiách prepája súčasné módne trendy s retro
prvkami predošlých kampaní. Mysticizmus typických čiernobielych fotografií umocňujú pôvaby nových
tvárí Guess – modelky Noelle Roques (Elite, Francúzsko), Elsa Hosk (Švédsko) a May Gil
(MD-Management), modeli John Kortajarena (Španielsko) a Lee Craig (Select Models). Na celú kampaň
samozrejme pozorne dohliadal aj kreatívny riaditeľ firmy, Paul Mariano.

Zdroj fotografií: Guess.com

Newsletter

Prihláste sa na odber noviniek