Pracovať s Madonnou je úžasné, pretože sa nebojí riskovať a skúšať nové veci. Madonna je nielen
kráľovná popu, ale aj líčenia.Gina Brooks cestuje s jednou z najviac charizmatických a očarujúcich žien. Pred koncertom si musí
na svoju kozmetičku vyhradiť minimálne 45 minút.
Gina Brooks sa o Madonnu stará už tri roky, sprevádzala ju na všetkých foteniach pre
časopisy, líčila ju na jej klipy a pozná všetky jej potreby a tajomstvá pleti a líčenia.
,,Koľko ľudí poznáte, ktorí by boli otvorení všetkému novému a radi experimentujú?“ Medzi hviezdami
ich veľa nie je, Madonna experimentuje už od počiatkov, a to ju vynieslo na vrchol. K jej premenám
neodmysliteľne patrí zmena jej imidžu, ktorý menila každý rok.
Teraz sa Madonna vracia do 70. rokov, niečo ako Saturday Night Fever. Make up artist Brooke
vraví, že jej premena bola jednoduchá, keďže Madonna má žiarivú pleť vďaka dobrým krémom. Najviac
sa jej stylisti sústredili na prirodzený vzhľad a prenikavý pohľad, ktorý docielili aj nalepovacími
riasami.
Na svojom Confessions Tour Madonna používala falošné riasy z chlpov norky. Na konci každej rasy
mala pravé diamanty, každý mal jeden karát. Za jediný koncert zmenila dvoje očné riasy – jedny
norkové a jedny norkové s diamantami pre diskotékovú časť koncertu.
Tie s diamantami sa doslova cez noc stali hitom japonských nechtových štúdií. Cena takýchto
rias je 10,000 dolárov.
Madona už nie je najmladšia, preto sa líči veľmi prirodzene. Čím viace a výraznejšího make upu
máte, tým vyzeráte staršia. Její nový imidž je nevinný. To sa vôbec edá porovnávať s make upom v
jej začiatkoch. 80. rokky také proste boli. Veľmi tvrdý make up, výrazné červené ústa, široké
čierne obočie ešte zvýraznené ceruzou. Oči orámované čiernou ceruzou. Pridávala si aj trochu
bieleho púdru, snažila sa podobať Marylin Monroe 80. rokov.
S takýmto imidžom vydržala veľa rokov a bola úspešná. Na začiatku 90. rokov sa začala
postupne meniť. Imidž začal byť sofistikovanejší. Jej podoba s Chrastinou Aguilerou dnes sa nedala
zaprieť. Postupom času sa už definitívne odpútala od Marylin.
V roku 1995 nastal absolútny zlom. Stala sa tvárou značky Versace, už z nej bola dáma, dokonalá
dáma s medovou farbou vlasov a jemným líčením. O štyri roky neskôr sa rozhodla pre markantnú zmenu,
ktorá ale príliš neuspela. Čierne vlasy zvýraznili jej tvár, červený rúž a ružové tiene – vyzerala
skôr ako upírka, proste nie veľmi podarená žena vamp. V ďalších 10. rokoch sa ani toľko nemení a je
skôr stabilná. Teraz už len spomíname na jej rebelské obdobie.
Madonna veľmi silne ovplyvňuje svojich fanúšikov. Mladí ľudia sa na jej koncert väčšinou
oblečú ako ona. Teraz už síce asi nešokuje tak, ako kedysi, ale zaiste stále boduje.
Zdroj fotografií: Madonna.cz