Pred niekoľkými dňami bola verejnosti predstavená nová kolekcia značky Desigual – tentokrát
samozrejme dominovali teplejšie a veselé farby a kreácie… A čo teda Desigual na jar a leto 2008
ponúka?História značky Desigual sa datuje späť až k roku 1984, kedy sa Thomas Mayer, vtedy čerstvo
dvadsaťročný, rozhodol vytvoriť sériu odevov, ktorá sa odkloní od klasického konzervatizmu a naopak
vytvorí ideu nekonvenčnej módy pre mladých. Jeho cieľom bolo vytvoriť takú módu, ktorá by bola
veselá, nevšedné a za priaznivé ceny. Prvým sloganom spoločnosti bolo motto „Desigual sa líši“ a
svojho hesla sa spoločnosť drží pri príprave každej novej kolekcie už viac než 20 rokov.
Značka Desigual je v Španielsku, z ktorého pochádza, niečo ako „domáci favorit“ a patrí medzi
najprestížnejšie v krajine. Oblečenie je obľúbené predovšetkým medzi mladšími ľuďmi a to vďaka
zaujímavým farebným variáciám, nevšednosti a hravosti.
Najcennejším kľúčom k úspechu je pre Desigual rafinovaná kombinácia zábavy, sviežosti,
modernosti a rebelstva spolu so zmyslom pre humor. A práve takéto modely značky Desigual sú.
Značka ponúka široký rad dámskej aj pánskej konfekcie, pričom jej úplne prvé samostatné obchodné
centrum bolo nedávno otvorené na Regent Street vo Veľkej Británii.
Keď v roku 1984 prišiel Thomas Meyer s nápadom na vytvorenie novej značky propagujúcej
nekonvenčné mladistvé oblečenie za prijateľné ceny, zrejme netušil, aký šikovný krok vlastne
urobil.
Meyer, pôvodom zo Švajčiarska, avšak tvoriaci práve v Španielsku, našiel pomyselnú štrbinku
na trhu a prišiel s niečím, čo vo vtedajšej verejnosti vyvolalo módny boom.
Aj dnes sa ale spoločnosť drží svojich pôvodných koreňov, a preto dizajn novo otvoreného
butiku Desigual demonštruje pôvodnú myšlienku a zámer – biele steny s dekoračnými graffiti majú
demonštrovať práve mladistvú slobodu a rozpustilosť.
Posledná predstavená kolekcia opäť demonštruje pohodlnú street wear. Perfektne padnúce
džínsové rúry, kozačky, farebné sukienky aj pančuchy, to je Desigual.
Kolekcia na jar a leto 2008, vytvorená pod mottom „Better and Better“, sa stala vďaka svojim
originálne spracovaným detailom malým umeleckým dielom módneho priemyslu. Desigual si už našiel
miesto na trhu a všetci, kto túto značku milujú, vedia, že sa tak stalo práve vďaka jedinečnému a
provokatívnemu charakteru svojich modelov.
Ďalšou významnou časťou poslednej kolekcie Desigual sú kabelky a tašky. Dizajnéri sa opäť
držali línie freestylovej módy, praktických veľkostí aj originálnych potlačí. A práve farby sú
najdominantnejším prvkom. Symboly ako graffiti, zmesi nápisov a rôznofarebných ikon presne odrážajú
charakter značky.
Ďalšou víziou spoločnosti Desigual na nadchádzajúci rok teda už poznáme. Je jasné, že široký
rad zákazníkov sa bude len rozrastať, pretože Desigual je skrátka vždy o krok napred!
Zdroj fotografií: Desigual.com