Pánska pasáž v Prahe ponúkne od apríla „to pravé“ pre mužov!

Pánska pasáž, ktorej otvorenie sa chystá na jar 2011 (prelom apríla a mája), sa stane prvou obchodnou zónou v Českej republike orientovanú na mužov. Komplexnosť ponuky exkluzívnych „pánskych“ obchodov a služieb sústredených na jednom mieste je mimoriadna aj v celoeurópskom kontexte. Portfólio firiem a značiek je zárukou prvotriednej úrovne. Ich výber je podriadený preferenciám a záujmom jasne definované cieľové skupiny – mužom rôzneho veku, profesie či národnosti, ktoré spája chuť dopriať si to najlepšie, investovať do svojho vzhľadu, nechať sa hýčkať.

Pánska pasáž, ktorej priestory majú rozlohu viac ako 800 m2, bude prístupná z ulice Na Příkopě a od Ovocného trhu. Developerom unikátneho projektu je spoločnosť Metrostav a.s., celková investícia dosiahla 70 miliónov Kč.
Pánska pasáž v Prahe na Příkopě

Pánska pasáž, ktorej priestory majú rozlohu viac ako 800 m2, bude prístupná z ulice Na Příkopě a od Ovocného trhu.

Pánsku pasáž prevonia gastronomické lahôdky z bistra a obchodu s čerstvými výrobkami talianskej proveniencie. Starostlivosť o elegantný vzhľad začína v pánskom holičstve (s tradičným holením britvou) alebo v krajčírstve s majstrovským šitím odevov na mieru a pokračuje výberom z radu butikov svetových značiek, obchodov s oblekmi, obuvou, košeľami, kravatami, šálami, hodinkami, cigarami, alkoholom, písacími potrebami, parfumami, doplnky pre všedný deň aj pre výnimočné príležitosti.
Detaily z Pánskej pasáže v Prahe

Elegancia, noblesa, prvotriedna kvalita, charizmatickí muži s osobitým štýlom. Vitajte!

Možnosti prenájmu predajných priestorov sú ešte stále otvorené, záujem zatiaľ prejavili napríklad holičské salóny Franck Provost, Česká zbrojovka a.s. Uherský Brod, klasické krajčírstvo Josef Knihe z Viedne, obchod s doplnkami Top Drawer, Wine Food Market, zmenáreň Alfa, Pizzeria Basta, butiky Prestige Man, Ralph Lauren, Vicomt a Henri Lloyd, francúzska kozmetická značka Fragonard a ďalšie.

Pánska pasáž skrátka ponúka všetko, čo muži potrebujú k životu. Zatiaľ čo oni často len tuší, čo všetko im môže urobiť radosť, ženy to dobre vedia. Preto bude pánska pasáž častým cieľom aj ich nákupov.
Obchodné centrum Pánska pasáž v Prahe
Pánska pasáž predstavuje prelomové poňatie koncepcie obchodných centier. Participujúce firmy a značky nie sú v priamej konkurencii, ich sortiment sa dopĺňa, takže môžu fungovať v určitej synergii. Jednotiacim komponentom je dominantný vizuálny prvok – logo, ktoré je použité v interiéri pasáže aj v dizajne visačiek na taškách, baliacich papieroch atď.

Zdroj obrázkov: 2media.cz

Newsletter

Prihláste sa na odber noviniek