Piráti z Karibiku III ovplyvňujú módu

Tretí film v Disneyho sérii zarobil počas prvých šiestich dní premietania 301 miliónov dolárov.
Rekordy pokoril v niekoľkých krajinách, vrátane európskych a ázijských.
Veľmi rýchlo opanoval prvé miesta v rebríčkoch filmov po celom svete. Žiaden film ešte nezarobil
400 miliónov dolárov tak rýchlo. Než prišli Piráti, rekord držal SpiderMan 3 s 382 miliónmi dolárov
počas prvých šiestich dní. A naviac, Jack Sparrow (Johnny Depp) sa stal najnovšou módnou ikonou.
Bláznivý, často opitý pirát vrátil do módy lebku so skríženými hnátmi a spolu s ňou námornícke
motívy ako kotvy a plachty.
Aldo predstavilo krikľavé náhrdelníky s lebkou so skríženými hnátmi pokryté štrasom. Zara predáva
tričká s podobnými námetmi. sold t-shirts with the designs. Ustrihnuté nohavice, šatky na hlavu,
„peniazová“ bižutéria a prúžkované topy odrážajúce námornícky look dominujú módnej scéne. Červené,
modré a biele témy sú v kurze.
Disney, ktorý nechce nechať ostatných obchodníkov zarábať na pirátskej sláve, predstavil vlastnú
kolekciu pirátskeho tovaru. Kolekcia obsahuje dámsku módu, kostýmne šperky, topánky, hračky,
elektroniku a jedlo. Orlando Bloom sponzoroval tento trend už v roku 2003. „Móda sa stala viac
pirátskou a ľudia nosili ošúchané tričká, klobúky a opasky,“ povedal. „Naozaj ma to upútalo už pri
prvom filme, ale teraz, keď je to tak dlho, pripadá mi to normálne, čo je zvláštne.“
Ešte pred uvedením veľmi očakávaného tretieho dielu sa nechala Pirátmi inšpirovať značka Kean Etro.
Na časť z jej kolekcie sa pozrite nižšie. Život alebo aspoň jeden pirátsky kúsok v šatníku?
Zdroj fotografií: Imagecache2.allposters.com,
Fashionpeople.ru

Newsletter

Prihláste sa na odber noviniek