Je pár ikonických návrhárov a značiek obuvi, ktorým sa nedá odolať. A jednou z takých je
bezpochyby aj talianska značka Sergio Rossi, na kolekciu ktorej sa teraz môžete pozrieť. Topánky sú
určené pre sezónu jeseň a zima 2011/2012 a objavujú sa v nej ultramoderné prvky tejto sezóny, akými
sú napríklad bodky alebo zvieracie vzory.
Sergio Rossi, talianska módna značka obuvi, ponúka topánky najvyššej kvality, pohodlné, módne,
ale aj drahé. Proste tak, ako sa na správnu fashion brand of shoes patrí. Kolekcia pre tohtoročnú
jeseň a zimu je už tradične ikonická. Určite lodičky, čižmy aj členkové topánky z tejto kolekcie
uvidíme na nôžkach celebrít nielen na červenom koberci, ale kdekoľvek je zachytí objektívy
paparazzov.
Jesenné skvosty: členkové topánky z kolekcie Sergio Rossi
Pre červený koberec je ako stvorená kolekcia 10 modelov, medzi ktorými nájdeme kamienky zdobené
lodičky, efektné členkové topánky s volánikmi a módnymi bodkami, módne sandále s tigrím vzorom a
farebnou labutienkou, zamatové modré aj čierne topánky s ozdobnou bandážou na členok, žiarivo
ružové lodičky na extra vysokom podpätku s efektným motýlym zdobením nad pätou, vysoké čižmy cez
kolená s efektom pripomínajúcim výbrus diamantov, multifarebné sandále so zdobením nad pätou,
čierne členkové topánky s efektným špirálovým zdobením aj nadkolenné čižmy, ktoré akoby kombinovali
čierne nadkolienky a retro biele sandále.
Značka Sergio Rossi bola stvorená v Taliansku Sergiom Rossim. Ten po svojom otcovi zdedil zmysel
pre tradíciu a remeselné umenie. Už keď bol dieťa, mal najradšej tú časť v otcovom obchode, kde sa
ručne vyrábali topánky pre náročnú a kultivovanú klientelu z blízkeho okolia a pre cudzincov, ktorí
vyhľadávali výnimočnú krásu topánky.
Na konci šesťdesiatych rokov sa Rossiho sny stali realitou, topánky boli tým hlavným v jeho
živote. Jeho prvá spolupráca bola so značkou Genny, ktorá si cenila talentu a unikátneho vzhľadu
Sergiho topánok. Tým človekom, ktorý si jeho talent vážil najviac, bol Gianni Versace.
Rast firmy Sergio Rossi je spojený s vývojom absolútne nového looku, ktorý sa prejavuje v
bežnom živote. V tých rokoch si štylisti a návrhári uvedomujú, že on je tým pravým, lepšie
povedané, jeho topánky sú tým pravým, čo musí doplniť vzhľad ich módnych kreácií. Jeho schopnosť
zachytiť okamih, vstrebať trendy, predvídať a vyčleniť precízny štýl a ešte k tomu dokonale
spolupracovať s návrhármi, taký bol a je Sergio Rossi.
V 80. rokoch sa firma začala rapídne rozširovať. Rossi pridáva kabelky a pánske topánky a
simultánne zvyšuje počet kolekcií a butikov v Európe (Milano, Florencia, Rím, Paríž). Stáva sa
dvorným dodávateľom topánok značkám Dolce & Gabbana, Gianni Versace a Azzedine Ala?a.
Expanzia pokračuje aj v 90. rokoch a dostáva sa až do zámoria. V USA otvára butik v New Yorku
a sťahuje sa aj do exkluzívnych obchodných domov ako Neiman Marcus alebo Saks. Pre Američanov jeho
topánky znamenajú Európu, nadštandardný pôžitok, dokonale padnúce a sexi topánky, neobvyklé a
kvalitné spracovanie. Rovnako tak po ňom začínajú šalieť aj ženy v Hong Kongu, Japonsku a Číne. V
roku 1999 sa Sergio Rossi ale radšej spája s Gucci Group. Istá pomoc a záchrana, lebo začali klesať
tržby. V roku 2005 návrhár Sergio Rossi odchádza z vedenia firmy a prenecháva firmu Gucci Group.
Niekoľko rokov má značka Sergio Rossi novú riaditeľku a talentovaného návrhára, ktorý stále prináša
nové nápady. Za celé roky firma otvorila viac ako 40 butikov po celom svete.
Zdroj obrázkov: Sergiorossi.com