Pite pivo – šetrite vodu! To hlási veľmi osobitá značka kórejských návrhárov Drink Beer Save
Water, ktorú som mohli vďaka Festivalu mladej módy Arcolor osobne vidieť. Aj keď ide o pánsku
značku, jej kúzlu osobitých tričiek rozhodne prepadnú aj dámy. Poďte sa pozrieť na módnu prehliadku
značky tak, ako ju náš fotograf zachytil na festivale Arcolor.
Všetko vraj začalo absurdným nápadom šetriť vodu tým, že sa bude piť pivo. Ako hovoria dizajnéri
značky: „Boli sme zrejme opití a mladí!“ Túto myšlienku by sme skôr než od mladých Kórejcov čakali
od mladých Slovákov. Ale hold, tento kreatívny nápad už zostane v Kórei. Škoda!
Drink Beer Save Water – kolekcia tričiek pre jeseň a zimu 2013 ponúka končatinu „navyše“.
Mladí kórejskí návrhári zmenili primárne vlastnosti odevu. Oblečenie ako „obmedzenie“ sa mení na
spôsob, ako začať komunikáciu a konverzáciu. Stačí, keď sa pozriete na modely z prehliadky a
pochopíte. Oblečenie DBSW rozviaže jazyk aj neústupčivým introvertom. Na tričko z kolekcie Drink
Beer Save Water nejde nereagovať! Bez zbytočného vynakladania energie je to móda, ktorá vám pomôže
sa ľahšie zoznamovať a vykrývať pauzy mlčania v konverzácii. Drink Beer Save Water nie je len odev,
je to forma sociálnej komunikácie. Návrhári o sebe tvrdia, že smiech a komunikácia je to, čomu v
živote veria.