Dom Valentino obliekol streetovú značku GAP do nového kabáta!

Ďalšou z kolekcií, ktorá vzišla zo spolupráce komerčne úspešnej značky a veľkého návrhárskeho domu, je tohtoročná spolupráca značky GAP a Valentino. Na rozdiel od bohatej kolekcie Lanvin for H&M má kolekcia Valentino for GAP len sedem kúskov, ktoré však rozhodne stoja za to.

Pred niekoľkými mesiacmi informovala módna spoločnosť GAP o svojej spolupráci s luxusnou značkou Valentino. Z tejto spolupráce vzišla úžasná kolekcia so siedmimi štýlovými kúskami, ktorá sa vo vybraných módnych butikoch objavila už 26. novembra 2010. Bohužiaľ, kolekcia módnych domov GAP a Valentino je dostupná len vo vybraných európskych butikoch GAP, napríklad v Ríme, Miláne, Paríži alebo Londýne. V Čechách ani na Slovensku nie.

„Milujeme združovať rôzne kultúry a boli sme nadšení z predstavy kombinácie nadčasovej podstaty módnej spoločnosti GAP a našej románskej couture kultúry,“ vysvetlili módni dizajnéri značky Valentino Maria Grazia Chiuri a Pier Paolo Piccioli v časopise Vogue. „Kolekcia prináša spojenie ikonického sveta spoločnosti Valentino a základnej predstavy módy značky GAP zlučujúce aktuálny trend, ktorý kombinuje luxus a jednoduchý základ.“

„Práca, ktorú Maria Grazia a Pier Paolo pre módny dom Valentino odvádzajú, je úžasná,“ povedala Anita Borzyszkowska, viceprezidentka celosvetového public relations a špeciálnych projektov pre GAP opäť časopisu Vogue. „Znovuobjavujú modernu značky, ktorá dýcha samou sviežosťou, ale súčasne zostávajú aj verní tradíciám a originalite, ktoré sú rozpoznateľne valentinovské. Som veľmi rada, že pri spolupráci s GAP využili tieto prostriedky a s citom ich vniesli do modelov GAP. Modely vyzerajú naozaj ohromne. Je to lepšie, ako keby zo svojej high fashion kolekcie Valentino urobili streetovú kolekciu,“ uviedla Anita Borzyszkowska pre Vogue. Kolekcia je zložená z jednoduchých farieb, ako sú vojenská zelená, krémová a čierna.

„Sme veľmi radi, že sa na nás spoločnosť GAP pozerala ako na partnera tohto projektu, “ uviedli pre Vogue teraz pre zmenu Grazia Chiuri s Pierom Paolom Picciolim. „Chceli sme namixovať tradičné high prvky módy so streetovým štýlom značky GAP, aby sme vytvorili couture look so súčasnými módnymi trendmi.“

Kolekcia so siedmimi modelmi „GAP-Valentino“ bola uvedená pri príležitosti osláv otvorenia prvého talianskeho butiku s módou GAP v Miláne. Po uvedení kolekcie v Miláne kolekciu uvedú aj v Londýne a Paríži.

V kolekcii, ktorá vznikla zo spolupráce dvoch štýlom úplne odlišných módnych domov, tak môžeme nájsť koženú sukňu čiernej farby za 129 libier, štýlový kabátik s kapucňou (parku) tmavozelenej vojenskej farby posiaty volánmi v hornej časti za 149,95 libier, tmavozelenú nariasenú sukňu so záhybmi do pásu za 69,95 libier, apartné nohavice cargo úzkeho strihu s mašľou v páse za 99,95 libier, krátku nadýchanú bundičku za 119,95 libier, rolákový svetrík v krémovej, šedej a burgundskej farbe, každý za 37,50 libier.

O módnej spoločnosti Valentino

Módny dom Valentino založil rovnomenný taliansky módny dizajnér, celým menom Valentino Clemente Ludovico Garavani, narodený v roku 1932. Od roku 1960, keď Valentino Garavani značku založil, ju preslávil najmä zložito detailnými a luxusnými róbami. Maria Grazia Chiuri a Pier Paolo Piciolli sú dizajnérmi a kreatívnymi riaditeľmi značky Valentino od roku 2009 (jeseň 2009). Medzi klientelu značky Valentino patria Julia Roberts, Gwyneth Paltrow, Uma Thurman, Elizabeth Hurley či Eva Herzigová.

O módnej spoločnosti GAP

Módnu spoločnosť GAP založili v roku 1969 Donald G. Fisher a Doris F. Fisher. Prvý butik otvorili 21. augusta 1969 v San Franciscu na Ocean Avenue. Spoločnosť GAP sa sústreďuje na produkciu štýlového oblečenia a módnych doplnkov. Od roku 2007 tvorí kolekcie tejto značky módny návrhár Patrick Robinson.

Zdroj obrázkov: Catwalkqueen.tv, Rockthetrend.com, Yinnyang.co.uk

Newsletter

Prihláste sa na odber noviniek