Stále sa meniaci a jedinečný módny štýl speváčky Rihanna okúzlil tiež vedenie značky Nivea vo
firme Beiersdorf a oslovili preto speváčku s ponukou, aby sa stala ich veľvyslankyňou, alebo ak
chcete „hovorcom sa známou tvárou“. Rihanna ponuku nemohla odmietnuť – veď ide nielen o prestíž,
ale tiež o nemalú odmenu. A tak tento rok, kedy Nivea oslávi 100 rokov od uvedenia svojho prvého
krému, bude v jej kampaniach figurovať snedá kráska, ktorej sa hovorí tiež RiRi.
Nivea oslávi svojich 100 rokov od uvedenia prvého krému kampaňou sa názvom „The 100 Years
Skincare for Life“. Rihanna je pre značku s dlhou tradíciou dokonalou spojkou, ako osloviť novú
generáciu fanúšikov. „V priebehu posledných 100 rokov sa Nivea stala kultovou značkou
starostlivosti o pleť po celom svete. Je postavená na dôvere našich spotrebiteľov k tejto značke.“
Povedal pre tlač člen predstavenstva značky Nivea Markus Pinger. „Sme radi, že Rihanna podporí našu
oslavu a pomôže nám osloviť novú generáciu fanúšikov,“ dodal Markus Pinger. Nová kampaň Nivea sa
spustí v máji a bude zahŕňať veľa akcií a súťaží značky. Značka súčasne podporí Rihannino svetové
turné s novým albumom Loud.
Pre Rihannu to nie je prvá spolupráca so slávnou značkou. Spolupracovala už na propagácii
Secret Body Spray v roku 2005, na kampani Clinique alebo na Nike Sportswear v roku 2006. V roku
2007 sa stala veľvyslankyňou CoverGirl a v roku 2008 podpísala zmluvu s Gucci ohľadom značky Tatoo
Heard Collection. V auguste 2010 sa v austrálskych televíziách objavila reklama na Optus. Tento rok
Rihanna navyše uvádza na trh svoj prvý parfum Reb’l Fleur.
Novou kampaňou oslávi Nivea 100. výročie od vyrobenia prvého Nivea krému v roku 1911. Dr. Oscar
Tropowitz zo spoločnosti Beiersdorf vtedy použil Eucerin ako základ pre prvý kozmetický krém a
nazval ho Nivea, čo znamená „Snow White“. V kampaniach Nivea už vystupovalo mnoho celebrít, medzi
nimi topmodelka Gisele Bundchen, herečka Jane Seymour či francúzska herečka Estelle
Lefébure-Essebag.
Zdroj obrázkov: Google.com