Vyjsť si ráno alebo večer do práce či do školy len tak, naľahko bez svetríka, nebude čoskoro
možné. Či už sa nám to páči alebo nie, jeseň sa pomaly blíži a je čas na ľahké svetríky a
topánočky, v ktorých nás neprekvapia ani dažďové prehánky. Zaujímavou kolekciou, ideálnou do tohto
počasia, ponúka značka s.Oliver.
Hodil by sa vám pre nadchádzajúce chladnejšie rána a večery ľahký svetrík? Potom neváhajte a
navštívte predajňu módnej a lifestylové značky s.Oliver, kde na vás čaká široká ponuka elegantných
zapínacích svetríkov rôznych vzorov aj farieb. Vo vybraných predajniach nebudú chýbať ani vždy
padnúce a pohodlné balerínky, opäť v rôznych farebných variantoch. Jednofarebné balerínky
zvýrazňuje jemný lem i decentná mašlička.
Nová kolekcia s.Oliver zahŕňa úplne hladké strihy aj jemné pleteniny so vzorom prúžku, vždy na
zapínanie s gombíkmi vo farbe svetríka. Aj v rámci farebnej ponuky je z čoho vyberať. Na svoje si
prídu milovníčky veselých, odvážnejších odtieňov aj priaznivkyne tých neutrálnych. Sortiment
jednofarebných „Cardigans“ potom dopĺňajú dvojfarebné pruhované modely.
Cena svetríkov je 34 €, balerínky kúpite za cca 69 €.
Pulóvre s dlhým rukávom a výstrihom do „V“ nájdete tiež v pánskej kolekcii. Jesenné svetre z
jemnej jednofarebnej pleteniny sú k dostatiu za cca 34 €.
Spoločnosť s.Oliver Bernd Freier GmbH & Co. KG, popredná módna a lifestylová firma, bola
založená pred viac ako 40 rokmi Berndom Freierem, ktorý v roku 1969 v nemeckom meste Würzburg
otvoril prvú maloobchodnú predajňu „Sir Oliver“ o rozlohe 25 metrov štvorcových. V Nemecku firma
sídli dodnes, centrála s.Oliver sa nachádza v meste Rottendorf. Počas niekoľkých desiatok rokov sa
firma stala jedným z popredných módnych výrobcov pôsobiacich nielen v Nemecku, ale aj po celej
Európe.
Módna a predovšetkým tiež lifestylová značka s.Oliver pre ženy aj mužov zahŕňa celkom 11
segmentov a výrobných radov, počínajúc deťmi inšpirovanú radom s.Oliver Junior a končiac prémiovou
radom s.Oliver Selection. Okrem vlastnej značky firma ponúka tiež 11 lifestylových radov s
produktami od licenčných partnerov. Na Slovensku sa stretneme s produktovými radmi: QS by s.Oliver,
odvážnou a spontánnou módou pre mladých, s.Oliver Casual, športovo elegantné módou s vysokým
komfortom nosenia, doplnky s.Oliver Accessories a s radom s.Oliver Selection, elegantnou a zároveň
pohodlnou business módou.
Prostredníctvom 262 vlastných predajní, 323 partnerských predajní, 2724 ďalších obchodov a
3394 predajných plôch firma pôsobí v 30 krajinách sveta. Každoročne rastúci obrat firmy so 7872
zamestnancami sa v roku 2011 vyšplhal na 1,48 miliardy eur (obrat skupiny vrátane licenčných
produktov). Od augusta 2006 značku s.Oliver mediálne podporovala počas takmer dvoch rokov speváčka
Anastacia.
Zdroj obrázkov a informácií: s.Oliver CZ