Značka Lindex sa spojila s Missoni a vytvorila kolekciu 70 kusov oblečenia na podporu boja proti rakovine prsníka

Módny reťazec Lindex sa spojil s preslávenou módnou talianskou značkou Missoni, ktorá si na poli módy vydobyla uznanie za majstrovskú prácu s farbami a za okamžite rozpoznateľné vzory ako cik-cak línie, prúžky či space-dye vzory. Spoločne vytvorili kolekciu 70 odevov, ktoré okrem toho, že majú potešiť móduchtivých zákazníkov, prispejú aj na výskum boja proti rakovine prsníka. Pletená móda Missoni sa vyznačuje kaleidoskopickými vzormi a farbami. Práve ich bohaté kombinácie sa stali synonymom značky Missoni.

Svetoznáma talianska módna značka Missoni sa spojila s európskym módnym reťazcom Lindex, aby spoločne podporili výskum rakoviny prsníka. Výsledkom tejto mimoriadnej spolupráce je jedinečná módna kolekcia, ktorá bola navrhnutá tak, aby vytvorila pevný základ každého šatníka a štýlu. Skladá sa z dámskeho oblečenia, spodnej bielizne, doplnkov a detského oblečenia. Desať percent z predajnej ceny každého kusu oblečenia bude venované na boj proti rakovine prsníka. Predstavenie kolekcie prebehne 25. septembra 2012 a bude k dostatiu vo všetkých predajniach značky Lindex v severských krajinách, strednej Európe, na Blízkom východe a na www.lindex.com.

Táto jedinečná kolekcia sa skladá zo 70 odevov a je úplne prestúpená modernosťou a sviežosťou typickou pre dizajn Missoni. Práve pestré a ľahko rozpoznateľné vzory tejto talianskej luxusnej módy značku preslávili po celom svete a vytvorili z nej ikonu. Spoločnosť bola založená roku 1953 a od tej doby v jej čele stoja ženy z rodiny Missoni. Táto značka, rovnako ako Lindex, ženy oslavuje. Lea Rytz Goldman, riaditeľka dizajnu a nákupu zo spoločnosti Lindex hovorí: „Cieľom našej spolupráce s Missoni bolo sprístupniť našim zákazníkom cestu k jednej z najvýznamnejších značiek sveta. Missoni získala obdiv nielen pre svoj jedinečný a nádherný dizajn vytváraný charakteristickými vzory, ale aj pre svoju ženskú eleganciu, ktorú táto značka vždy dokázala presadiť a odovzdať zákazníkom.“

„Vďaka spolupráci so značkou Lindex máme príležitosť každej žene ponúknuť dostupný dizajn. Zároveň ale dostaneme niečo naspäť tým, že celosvetovo šírime povedomia o rakovine prsníka. Dlhoročné úsilie spoločnosti Lindex podporovať výskum rakoviny prsníka na nás urobilo obrovský dojem. Missoni berie úplne na vedomie, aké dôležité je toto téma pre ženy. Veríme, že toto je ideálna príležitosť, ako mu vyjadriť podporu. Práve humanitárny rozmer nás k tomuto projektu priviedol. Myslím si, že každá spoločnosť i jednotlivec si zaslúži uznanie za úsilie, ktoré boji proti rakovine prsníka venuje“, hovorí Angela Missoni.

Okrem dizajnu a módy Lindex a Missoni zdieľajú snahu niečo spoločnosti odovzdať. Táto spolupráca obdaruje každú ženu: 10 % z predajnej ceny bude venované na výskum rakoviny prsníka, ktorý Lindex podporuje už desať rokov.

„Desať rokov nepretržite poskytujeme my i naši zákazníci významnú podporu výskumu rakoviny prsníka, ktorý je veľmi dôležitý. Sme na to hrdí. Lindex je ženám prirodzene oddaný, pretože veľa našich zamestnancov a zákazníkov sú práve ženy. Vďaka spolupráci so značkou Missoni môžeme spojiť to najlepšie z týchto dvoch svetov a naša snaha bude mať ešte väčší vplyv,“ hovorí Lea Rytz Goldman.

Zdroj obrázkov: TM Lindex a Missoni

Newsletter

Prihláste sa na odber noviniek