Gucci vytvoril charitatívnu kolekciu pre UNICEF – tvárou kampane je Rihanna

Slávne meno Gucci je pre všetkých synonymom kvality, jedinečnosti, luxusu a elegancie. Tí
zasvätenejší ale vedia, že nemenej zastáva aj solidaritu a štedrosť. Svoju poslednú vianočnú
kolekciu venovala táto firma na podporu chorých detí UNICEF.

Tohtoročná Gucci UNICEF kolekcia zahŕňa množstvo kabeliek, topánky, jednu retiazku s príveskom a
vyšívanú šatku. Dominantná farba je biela, doplnková potom červená, zlatá, zelená, prípadne
strieborná v kovových detailoch. Všetky doplnky sú veľmi vkusné, a predovšetkým kabelky doslova
kúzelné. Bez ohľadu na charitatívne účely si ich na prvý pohľad zamilujete.

Solidarita miesto ziskov

Značka Gucci na módnom trhu pôsobí už osemdesiat sedem rokov a za túto dobu si získala status
snáď najslávnejšej, najprestížnejšej a najľahšie rozpoznateľnej značky na celom svete. Tovar značky
Gucci si pre jednoduchý štýl a jedinečné detaily každoročne zamilováva viac a viac ľudí, a nie je
potom divu, že patrí aj medzi jedny z najpredávanejších s ročnými výnosmi dosahujúcimi
neuveriteľných osem miliárd amerických dolárov.

Okrem ziskov ale myslí Gucci aj na charitu. Svoju poslednú špeciálnu kolekciu doplnkov
venovala na podporu detí UNICEF. Podobnú akciu usporiadala značka tento rok už po štvrtýkrát.
Kreatívna vedúci celého projektu bola tento rok znovu Frida Gannini, ktorá vytvára návrhy pre túto
akciu už od roku 2005. „Motívy tetovania, ktoré sme tento rok použili, sú tak univerzálne, že ich
môžete s pýchou nosiť kamkoľvek. Naviac podľa mňa pekne reprezentujú celý projekt, ktorý pre UNICEF
poriadame, nie pre ich jednorazový zisk, ale ako odmenu za to, čo pre deti na celom svete robia,“
hovorí sama Gannini.

Tento rok biela a Rihanna

Témou tohtoročnej kolekcie bola špeciálna biela verzia doplnkov zdobená detailami v tvare sŕdc,
ružičiek alebo hviezd, pripomínajúca tetovanie. Novou umeleckou tvárou charitatívnej kolekcie sa
stala známa speváčka Rihanna. Rodáčka z Barbadosu sa po svete preslávila hitmi ako je „Pon de
Replay“, „SOS“, „Unfaithful“, „Break It Off“, „Umbrella“ alebo „Shut Up and Drive“.

Podľa riaditeľky spoločnosti Gucci Fridy Giannini si Rihannu vybrali vďaka jej charizme. „
Rihanna je obrovská osobnosť, naviac je to úspešná speváčka a krásna žena,“ dodala Giannini.

Kupujte do konce januára!

Charitatívna Gucci kolekcia je v predaji v predajniach Gucci od 19. novembra do 31.januára tohto
roku. 25 percent výťažkov z predaje kolekcie v dvadsiatich krajinách sveta potom získa práve
UNICEF.

Zdroj fotografií: Gucci.com

Newsletter

Prihláste sa na odber noviniek