Kto pozná značku Jimmy Choo vie, že je to značka predovšetkým pre milovníčky a milovníkov
topánok alebo kabeliek. Avšak značka Jimmy Choo už po druhé zabrúsila aj na pole parfumérskych
majstrov a uvádza svoj v poradí už druhý parfum.
Po prvej vôni – Eau de Toilette Jimmy Choo z roku 2011, prichádza značka so svojou novou verziou
parfumu, tentoraz aj so skutočne parfumovou vyššou koncentráciou vône. Pôvodné zloženie vône je
zosilnené a limitovaná edícia parfumu bude obsahovať akordy kandizovaných pomarančov, tigrej
orchidey, karamelu, jantáru, santalového dreva a pačuli.
Nové flakóny parfumu sú zdobené čiernymi detailmi a parfumová koncentrácie sa bude ponúkať vo veľkosti 40 ml.
Tvárou jesennej kampane vôni
Jimmy Choo je estónska modelka
Karmen Pedaru. Narodila sa 10. mája 1990 do atletickej rodiny a tiež jej prvotná
kariéra bola športová. Hrala basketbal, futbal i hádzanú. Bola dokonca brankárka Estónskeho
národného futbalového tímu. Potom si ju ale v roku 2007 všimol Christopher Kane a začala jej
kariéra modelky pre také značky a návrhárov, akými sú Marc Jacobs, Donna Karan, Dries Van Noten,
D&G, Christian Dior, Chanel, Louis Vuitton a mnoho ďalších. Je tiež obľúbenou tvárou reklamných
kampaní. Okrem práce pre Jimmy Choo bola tvárou kampaní aj pre Chloé, Gucci, Jil Stuart, Missoni,
Nicole Farhi, Ralph Lauren alebo Derek Lam.
Tvárou jesennej kampane vôni Jimmy Choo je estónska modelka Karmen Pedaru.
Zdroj obrázkov: Jimmy Choo, Fragrantica.com, Sandiinthecity.onsugar.com