Kabelka Louis Vuitton Alma sa predstavuje v novej kampani s modelkami Karlie Kloss, Daria Strokous, Jac Jagaciak a Iris Strubegger

„Chic on the bridge“ je reklamný slogan novej kampane značky Louis Vuitton, v ktorej je hlavnou
hviezdou kultová kabelka Louis Vuitton Alma, ktorá vznikla v roku 1934. Celkom štyri zábery
fotografa Stevena Kleina zobrazujú skupinu dynamických mladých žien, ktoré cestujú po svete a
stretávajú sa v troch metropolách – Paríži, New Yorku a Šanghaji. Pri každom takomto stretnutí sa „
banda krásnych svetobežníc“, ktoré dokonale stelesňujú modelky Karlie Kloss, Daria Strokous, Jac
Jagaciak a Iris Strubegger, stretáva na niektorom z mostov a má špeciálne poznávacie znamenie –
kabelku Louis Vuitton Alma v farbe typickej pre dané mesto.

Kabelka Louis Vuitton Alma, ktorej čisté architektonické línie prezrádzajú inšpiráciu štýlom art
deco z tridsiatych rokov dvadsiateho storočia, je možno najviac „parížska“ zo všetkých kultových
modelov kabeliek Louis Vuitton. Pôvodne sa táto kabelka Louis Vuitton volala „Squire Bag“ a
vytvoril ju Gaston-Louis Vuitton. Neskôr bola táto kabelka Louis Vuitton tiež známa „Champs-Elysées“
, ako bola premenovaná na kabelku Louis Vuitton Alma po elegantnom, stromovím olemovanom námestí,
z ktorého vedie most rovnakého mena. Toto kúzelné miesto sa nachádza tam, kde sa Avenue Montaigne
stretáva so Seinou. Kampaň „Chic on the bridge“ dáva kabelke Louis Vuitton Alme vyniknúť viac, než
kedy predtým. Kabelka Louis Vuitton Alma je tu symbolom elegancie ? la française, a okolo celého
sveta ju nesie spoločná energia štyroch kamarátok.

V Paríži si modelky dávajú rande na Pont du Carrousel s Louvrom v pozadí (diskrétne referencie
na kampaň kabelky Louis Vuitton „Invitation au voyage“). Pri tomto stretnutí majú ich kabelky Louis
Vuitton Almy z kože Epi typicky francúzsku modrú farbu. V New Yorku je stretávame opäť – tentoraz
na Brooklyn Bridge – a ich kabelky Louis Vuitton Almy majú kanárikovo žltú farbu newyorských
taxíkov. V Šanghaji na Waibaidu Bridge pripomína sýto červený odtieň Monogram Vernis tradičný
čínsky lak. Na štvrtom a poslednom snímke sa kampaň vracia späť do Paríža, ale tentoraz je to nočná
scéna s dúhovou paletou odtieňov kože Epi.

Téma cestovania, ktoré je v tejto novej kampani na kabelku Louis Vuitton Alma tiež naznačené,
odkazuje na tradíciu značky Louis Vuitton, zatiaľ čo historická kabelka Louis Vuitton Alma,
doplnená modelmi z kolekcie Prefall 2013, symbolicky prepája korene značky a jej súčasné postavenie
jedného z popredných svetových módnych domov. Reklamná kampaň pre kabelku Louis Vuitton Alma „Chic
on the bridge“ mala premiéru v máji 2013 na stránkach svetových módnych magazínov.

  • Fotograf kampane – kabelka Louis Vuitton Alma: Steven Klein


  • Styling – kabelka Louis Vuitton Alma: Ludivine Poiblanc


  • Vlasový styling – kabelka Louis Vuitton Alma: Julien d’Ys


  • Makeup – kabelka Louis Vuitton Alma: Peter Philips


O spoločnosti Louis Vuitton

Spoločnosť Louis Vuitton, popredný svetový výrobca luxusného tovaru, je synonymom umenia
elegantného cestovanie už od svojho založenia v roku 1854. Jej kultové kufre a ďalšie batožiny sú
verným spoločníkom cestovateľov. Po príchode Marca Jacobsa na pozíciu umeleckého riaditeľa v roku
1997 sa spoločnosť začala navrhovať aj dámsku a pánsku konfekciu (ready-to-wear), topánky, hodinky
a šperky, ktoré sú v predaji v exkluzívnej sieti značkových obchodov na celom svete.

Zdroj obrázkov: Louis Vuitton, poskytla Martina Lewis

Diskusia

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Newsletter

Prihláste sa na odber noviniek