Po úspešnej minuloročnej jesennej kolekcii s Missoni nachystala značka Lindex pre tohtoročnú jeseň kolekciu s ďalším úspešným módnym návrhárom. Je ním anglický návrhár, jedna z najväčších návrhárskych hviezd dneška, Matthew Williamson. Kolekcia sa na pulty dostane už 4. októbra a dokonca vďaka akciám s časopismi Elle v Česku a s časopisom Emma na Slovensku ešte o deň skôr.
Matthew Williamson sa spolu so značkou Lindex pokúsi už 4. októbra dobiť srdcia „módomilcov“ – aj keď pravdou je, že hoci vo svete je známou módnou persónou, u nás to zas tak horúce nie je. Naša kúpna sila nie je taká, aby sme si mohli vo väčšom počte prestížne dizajnérske modely kupovať, a Williamson nie je tak známou značkou, ako Chanel, Christian Dior, Dolce&Gabbana alebo napríklad Valentino. Aj preto bude spoločná kolekcia Lindex a Matthew Williamson tak trochu užitočnou módnou osvetou – najmä u nás. A to stále nie je jediný dobrý skutok, ktorý zo spoločnej spolupráce vyplynie. Cieľom exkluzívnej kolekcie, ktorá z tohto spojenia vzišla, je získanie prostriedkov na boj proti rakovine prsníka.
Kolekcia Matthew Williamsona pre Lindex bude uvedená dňa 4. októbra vo vybraných predajniach značky Lindex a na webových stránkach Lindex.
Módny návrhár Matthew Williamson si v módnom svete vydobyl renomé majstra potlačí, ozdobných detailov a kaleidoskopických farieb. Kolekcia navrhnutá pre spoločnosť Lindex jeho povesť potvrdzuje. Milovníčkam módy sa čoskoro naskytne príležitosť rozšíriť svoj šatník o jedinečné kúsky zvýrazňujúce ženskosť a kultivovanosť.
Sám návrhár spojenie s európskou značkou komentuje týmito slovami: „Spolupráca so spoločnosťou Lindex mi dala skvelú príležitosť vytvoriť plnohodnotnú sériu oblečenia v prijateľnej cenovej kategórii a osloviť tak širšiu skupinu žien, ktorým je móda blízka. Jedným dychom dodáva: „Lindex mi dal úžasnú voľnosť tvoriť. Výsledok, ktorý spoločne čoskoro predstavíme, je vďaka tomu naozaj jedinečný.“
Kolekcia Matthew Williamsona pre značku Lindex je výnimočná nielen štýlom, ktorý prináša, ale aj výraznými farebnými kombináciami zmyselnej ostro ružovej, antracitové alebo čierne, ale aj detailami zvýrazňujúcimi osobnosť a demonštrujúcimi u nositeľky vycibrený zmysel pre štýl. Návrhár ju poňal ako „pracovná garderóbu modernej pracujúce ženy, ktorá presne vie, čo chce od života“. Dôraz bol kladený predovšetkým na nositeľnosť a prístupnosť širokému vekovému rozpätiu nositeliek. Ak hľadáte jedinečný outfit pre všedný deň strávený v kancelárii, víkend s priateľmi alebo večierok, na ktorom chcete zapôsobiť, je pre vás táto kolekcia ako stvorená. Williamson čerpal inšpiráciu z tradičnej anglickej tematiky a na anglickom vidieku.
Kolekcia Matthew Williamsona má aj charitatívny rozmer. Desať percent z predajnej ceny oblečenia bude venované projektu Bellis Young& Cancer, ktorý zaštítila Aliancia žien s rakovinou prsníka. Projekt sa sústredí na mladé pacientky s týmto vážnym ochorením.
Spoločnosť Lindex už v septembri „odtajnila“ kampaňové fotky k dlho očakávanej kolekcii, ktorú vytvoril britský návrhár Matthew Williamson. Tvárou kampane sa stala svetová topmodelka Karlie Kloss. Jej partnerom nie je na fotkách nikto iný ako samotný tvorca kolekcie. Výsledkom sú originálne snímky, ktoré doslova sršia optimizmom a pozitívnou energiou.
Fotky vznikli v londýnskom štúdiu pod taktovkou známeho módneho fotografa Gianpaola Sgura, čo Matthewovi umožnilo zúčastniť sa, a to aj napriek nabitému programu, fotenia a premietnuť do fotografií svoju vlastnú víziu a nadšenie pre vec. Štýl kampaňovitých fotiek skvele korešponduje s výraznými farbami, farebnými vzormi a ozdobnými detaily, ktoré sú pre kolekciu toľko typické. Návrhár tento štýl zvolil úplne zámerne – farby, zdobenie a odvážne potlače totiž oblečeniu dodávajú pozitívneho ducha, radosť a optimizmus.
Súčasťou kolekcie bude tiež špeciálne tričko s potlačou z Williamsovej dielne Show some love. Symbolizuje zmysel celej kampane – podporiť dobrú vec a prispieť k boju proti tak závažnému ochoreniu, akým je rakovina prsníka. Celá suma z predaja každého kusu bude venovaná Aliancii žien s rakovinou prsníka, konkrétne projektu Bellis Young & Cancer, ktorý sústredí pozornosť na mladé pacientky s touto chorobou. Tričko bude k dispozícii vo všetkých predajniach Lindex a v on-line obchode Lindex od 7. októbra. „Je to naozaj veľmi dôležitá vec. Som naozaj hrdý, že môžem túto úžasnú kampaň značky Lindex podporiť a že som dostal príležitosť prispieť svojou troškou do mlyna“, dodáva Matthew Williamson.
Súčasťou kolekcie Matthew Williamson & Lindex je tiež detské oblečenie. To svojou originalitou a dizajnom skvele doplňuje dámsku časť. Niektoré kúsky sú vernou zmenšeninou „verzia pre dospelých“. Každá štýlová mamička tak pravdepodobne rada obohatí šatník svojej princeznej o veselé farby a dúhové vzory z Williamsovej dielne.
Oblečenie pre deti pritom nepatrí do bežného repertoáru tohto návrhára. Detská časť kolekcie bola pre Williamsona krokom do neznáma. Svoje nadšenie z výsledkov komentoval týmito slovami: „Navrhovať detské oblečenie bola naozaj sranda. Bolo krásne vidieť, ako kresby ožívajú. Mnoho z mojich priateľov má deti, ktoré tento rok pod stromčekom určite nájdu veľa nového oblečenia.“
Zdroj obrázkov: Lindex