PUMA a svetová popová ikona Rihanna spolu uzavreli mnohoročné partnerstvo. V platnosť vstupuje v januári 2015. Rihanna je novou globálnou veľvyslankyňou značky.
Speváčka Rihanna sa od januára 2015 stane globálnou veľvyslankyňou značky PUMA pre dámsku športovú kolekciu a zaujme tiež pozíciu kreatívnej riaditeľky týchto kolekcií pre ženy, v ktorých sa bude do kolekcií PUMY prinášať svoj jedinečný zmysel pre štýl a inovatívny prístup. Rihanna stelesňuje v bežnom živote i na javisku všetko, čo je pre PUMU kľúčové – nezdolnú odvahu aj kreatívnu silu, čo z nej robí perfektnú reprezentantku práve značky PUMA.
Speváčka Rihanna sa od januára 2015 stane globálnou veľvyslankyňou značky PUMA pre dámsku športovú kolekciu
V rámci partnerstva bude Rihanna tvárou dámskej kolekcie v kategórii Training. Fanúšikovia už iste tušia, že spoločná kolekcia Rihanny a PUMY bude svieža, s jasným pohľadom do budúcnosti. Ich netradičný prístup k športu, fitness aj životnému štýlu zlúči osobnosť Rihanny, lásku k športu, odvahu a štýl do stále sa rozširujúceho segmentu obuvi a oblečenia. Rihanna je zvyknutá formovať aktuálne trendy v oblasti krásy, módy aj životného štýlu a s podporou PUMY prenesie svoj osobný postoj a kreativitu do sveta športu.
PUMA a svetová popová ikona Rihanna spolu uzavreli mnohoročné partnerstvo.
Rihanna tiež získava pozíciu kreatívnej riaditeľky firmy PUMA v tejto produktovej kategórii. Bude mať priamy vplyv na kolekcie od roku 2015 a bude spolupracovať s interným tímom pre tvorbu produktov. Kolekcie budú navrhované s cieľom podporiť ženy nielen pri športe a inšpirovať ich k sebadôvere a láske k ich telu. To je totiž presne to, prečo je Rihanna známa a obdivovaná. Rihanna bude taktiež pracovať na dizajne klasických kolekcií PUMA a rozširovať portfólio značky o nové produkty a štýly.
„Je skvelé nájsť značku, ktorá oslavuje silu a individualitu. Nenapadá ma žiadny lepší partner, s ktorým by som chcela spolupracovať ako kreatívna riaditeľka. Už sa nemôžem dočkať, čo spoločne s pumou vytvoríme,“ komentovala Rihanna nové partnerstvo.
Rihanna bude hrať hlavnú úlohu v brand kampani PUMY s názvom Forever Faster, spoločne s množstvom svetových hviezd PUMY z oblasti športu ako napr. Usainom Boltom alebo Sergio Agüero. PUMA s Rihannou v rámci kampaní tiež zapojí fanúšikov po celom svete, chystajú sa zákaznícke a retailové akcie, tréningový a fitness obsah pre sociálne médiá a produktové programy.
Bjorn Gulden, CEO PUMA, dodal: „Zmluva s Rihannou je pre PUMU báječným krokom. Jej svetový ohlas, charizma, osobnosť a ambície z nej robia skvelú ambasádorku našej značky. Perfektne sa hodí k hodnotám, ktoré PUMA vyznáva: byť sebavedomý, statočný, odhodlaný a veselý. Máme veľmi silné portfólio v oblasti futbalu, behu a motošportu, a preto pre nás bolo naozaj dôležité získať inšpiratívneho partnera pre oblasť športových produktov pre ženy. Rihanna bola prirodzenou voľbou. Sme nadšení, že ju môžeme mať za partnera, a tešíme sa na to, čo nás spoločne čaká.“
Adam Petrick, Global Brand & Marketing Director PUMA, povedal: „Rihanna dáva svojmu publiku po celom svete radosť, ale tiež plameň energie a úžas. PUMA ju obdivuje nielen pre jej inštinkt vytvárať jednu novú vec za druhou, ale ešte viac pre to, že je stredobodom trendov a noviniek v móde, štýle, hudbe a čoskoro tiež v športe. Nemôžeme sa dočkať, až podporíme vďaka Rihanne všetky ženy na svete, pretože práve ona demonštruje lásku k telu a odhodlanie, práve ona je presným vyjadrením konceptu PUMA Woman.“
PUMA je jednou z popredných svetových športových spoločností, ktorá navrhuje, vyvíja, predáva a propaguje obuv, odevy a doplnky. Za viac ako 65 rokov existencie sa PUME podarilo vytvoriť tradíciu výroby a dizajnu rýchlych výrobkov pre tie najrýchlejšie športovcov na planéte. PUMA ponúka lifestylové produkty inšpirované športom s dôrazom na výkon v takých kategóriách, ako je futbal, beh, fitness, golf a motošport. Vďaka radu vzrušujúcich spoluprác s renomovanými návrhárskymi značkami, ako je Alexander McQueen a Mihara Yasuhiro, prináša inovatívny a trendy dizajn do športového sveta. Skupina PUMA vlastní značky PUMA, Cobra Golf, Tretorn, Dobotex a Brandon. Spoločnosť PUMA dodáva svoje výrobky do viac ako 120 štátov, zamestnáva celosvetovo viac ako 10 000 ľudí a má ústredie v nemeckom Herzogenaurachu.
Zdroj obrázkov: PUMA