Pozrite sa na svet očami Karla Lagerfelda

Módny návrhár a guru módneho priemyslu, Karl Lagerfeld, sa stal šéfredaktorom v 22 krajinách vydávaného denníka Metro! Nie, nie je to novinárska kačica. Pravdou ale je, že úlohu šéfredaktora získal len na jeden deň. Denník Metro vyšlo po jeho vedením vo všetkých 22 krajinách, kde denník vychádza – i u našich susedov v Českej republike.

7. február bol veľkým dňom pre módny svet. Ikona luxusu, Karl Lagerfeld, sa predstavil celému svetu ako šéfredaktor globálneho denníku Metro. Metro vychádza aj v Českej republike a je denníkom distribuovaným zdarma. Pre Lagerfelda je to šanca dostať sa k masám a predstaviť sa aj tým, ktorí luxusnú módu prehliadajú. Na jeden deň sa Lagerfeld posadil do redakcie francúzskej kancelárie denníku a spolu s editormi Metro sa zúčastnil prípravy špeciálneho vydania denníka „Svet podľa Karla.“ Rolu šéfredaktora nezískal Lagerfeld ako prvá celebrita. Tu už dostala 17. mája 2011 speváčka a módna ikona Lady Gaga.

Lagerfeld pokladá šancu, ktorú mu denník Metro dal, za veľkú výzvu. Pre denník povedal: „Nič podobné som v živote nerobil a ponuka, ktorú mi predložilo Metro, je pre mňa veľkou výzvou. Metro je dnes veľmi v kurze.“ A návrhár sa rozhodol svoju šancu skutočne využiť a celému svetu oznámiť svoje názory na svet. Takže z denníka sa dozvieme, čo si Lagerfeld myslí o gréckej ekonomickej kríze, že mu speváčka Adele pripadá predsa len trochu tučná, že je veľkým fanúšikom Michelle Obama a že keby bol dievčaťom v Rusku, určite by bol lesbičkou, pretože mu ruskí muži pripadajú škaredí.

Svet podľa Karla – špeciálne globálne vydanie denníka Metro

V rámci špeciálneho vydania ponúkol Lagerfeld denníku sériu autorských skíc a rôznych ilustrácií. Denník priniesol aj návrhárove, alebo dnes šéfredaktorove stĺpčeky, kde sa Lagerfeld mal možnosť vyjadriť k rôznym témam. Denník tiež predstavil zaujímavé príbehy a pasáže z Lagerfeldovho života a kariéry. Vo vydaní sa tiež objavil rad hostí, ktorí sú profesne alebo inak s Lagerfeldom spojení. Nechýbali riaditelia značiek Chanel a Fendi, ktorých kreatívnym riaditeľom je práve Karl Lagerfeld.

Špeciálne vydanie Metro prichádza týždeň po tom, čo Karl Lagerfeld predstavil svoju novú špeciálnu kolekciu Karl. Kolekciu Lagerfeld predáva prostredníctvom anglického luxusného e-shopu Net-a-porter.com a cieľom návrhára bolo pripraviť kolekciu, ktorá by bola cenovo dostupnejšia väčšiemu množstvu milovníkov módy. A tiež ľuďom, ktorí sú ochotní propagovať návrhára samotného, pretože celá kolekcia je jedným veľkým lagerfeldovským fetišom. Veľký materiál o kolekcii Karl by Karl Lagerfeld si môžete prečítať dnes na stránkach nášho magazínu Moda.sk.

Povráva sa, že sa Karl Lagerfeld rozhodol, že bude sám robiť taktiež kamelot a výtlačky Metro zadarmo rozdávať. Ľudia musia byť v šoku, keď Karl vo svojom povestnom outfite, priamo v uliciach rozdáva denník so svojím vlastným portrétom. Užijú si to ale iba čitateľovi vo Francúzsku.

Denníku Metro vychádza s Lagerfeldovým autoportrétom. Sám sa nakreslil a karikatúrou si miesto svojich povestných slnečných okuliarov, bez ktorých návrhára takmer nevidíte, pridal dve pologule, ktoré nie sú len súčasťou loga denníka Metro, ale aj symbolom globálneho pohľadu na svet.

Noviny Metro sa vraj môžu pochváliť celosvetovou čítanosť 17,1 milióny čitateľov denne, takže po včerajšku nám svet zlagerfeldovatie!

Čitatelia denníka Metro, ktorý sa zadarmo distribuuje v 22 krajinách sveta a asi 100 metropolách, sa dozvedeli pikantnosti z Lagerfeldovho života: ako sa stará o svoj povestný cop, čo si objednáva v kaviarni Café de Flora, aký nábytok si vybral do svojej pobrežnej kancelárie. A tiež, vďaka svojej posadnutosti štíhlosťou, ponúka Lagerfeld návody, ako zostať štíhlym – čítajte Diéta podľa Karla Lagerfelda. Lagerfel tvrdí, že najlepším meradlom štíhlosti, ktoré nikdy neklame, je práve oblečenie. Buď sa do neho vojdeme, alebo nie! Ak máte oblečenie v jednej veľkosti a jedny tesné džínsy, sú tou najlepšou kontrolou na to, či už nie je čas začať chudnúť!

Lagerfeld miluje netradičné spolupráce a úspešne ich využíva k svojej propagácii

Zdroj obrázkov: repro Metro.cz, Google.com, internet

Newsletter

Prihláste sa na odber noviniek